czy wolno o zmywarke zapytać?

1. Data: 2005-07-11 08:58:44

Temat: czy wolno o zmywarke zapytać?
Od: " Zora" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie to przepraszam, ale myślę, że na tej grupie dowiem się więcej niż
dowiedziałam na "dom.pl".

Codzi mianowicie o to, jakie niezbędne funkcje powinna posiadać przyzwoita
zmywarka do garów. Oferowane przez handel zmywarki maja tak wielką rozpiętość
cenową, że nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie, a nie chciałabym sobie
pluć w brodę, że przepłaciłam za sprzęt, któremu brak jakiegoś genialnego
drobiazgu.
Dziękuję za pomoc.

2. Data: 2005-07-11 09:13:41

Temat: Re: czy wolno o zmywarke zapytać?
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Zora wrote:

> [...]
>pluć w brodę, że przepłaciłam za sprzęt, któremu brak jakiegoś genialnego

Moim zdaniem zmywarka powinna przede wszystkim posiadac klase mycia A,
poza tym moze jeszcze nie halasowac ;) Osobiscie uzywam tylko dwoch
programow mycia, z myciem wstepnym do bardzo zabrudzonych garow, i bez
wstepnego do niepozasychanych talerzy, szklanek i takichtam. I tyle.
Acha, jeszcze fajna jest regulacja temperatury mycia, zeby sie
przypadkiem jakies plastikowe nie rozpuscilo przypadkiem ;)

Kot, co swoja zmywarke kocha miloscia bezgraniczna, chociaz klase mycia
ma B, co nie bylo dobrym pomyslem....

3. Data: 2005-07-11 09:29:22

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl (Kot) napisał(a):

> Kot, co swoja zmywarke kocha miloscia bezgraniczna, chociaz klase mycia
> ma B, co nie bylo dobrym pomyslem....

Czy to znaczy, że klasa myia BA myje dokładniej ???, czym się u Ciebie to B
objawia?

Zora, która też chce pokochać zmywarkę.

4. Data: 2005-07-11 10:29:53

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Zora wrote:

>Czy to znaczy, że klasa myia BA myje dokładniej ???, czym się u Ciebie to B
>objawia?
>
>Zora, która też chce pokochać zmywarkę.

A jest najlepsza. B nie domywa plecow talerzy ;)

Kot, co czasem musi domyc recznie

5. Data: 2005-07-11 12:40:58

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl (Kot) napisał(a):

> A jest najlepsza. B nie domywa plecow talerzy ;)
>
> Kot, co czasem musi domyc recznie

Czy jesteś pewna, że A domywa te plecy? Budowę mają taką samą, gdzie więc
klucz?
Rozejrzałam się po sklepach i klasa A jest w przewadze, tak samo jak klasa B
dla skuteczności suszenia :(.
Ale faktycznie, niektóre modele nie maja szybkiego programu z niższą
temperaturą dla samych szklanek, kieliszków etc. To cenne spostrzeżenie,
dzięki.

6. Data: 2005-07-11 13:19:51

Od: kentho <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Powinna być duża,
Zużywać mało wody (a tym samym prądu).
Chemii w dobie pastylek używa się w zasadzie tyle samo w dużej i małej
zmywarce - 1 tabletkę.
Jeżeli jest duża i zmywamy raz na dwa, trzy dni przydatna jest funkcja
zraszania - co niedopuszcza do zaśmierdzenia się zawartośći.
Na codzień i tak używa się w zasadzie jednego, góra dwóch programów.

Pozdrawiam
kentho

7. Data: 2005-07-11 13:50:03

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kentho <k...@i...pl> napisał(a):

> Powinna być duża,

wiśta wio, taki u mnie rozkład pionów wodnych i kanalizacyjnych oraz otworów
drzwiuwych, że bez wywracania mieszkania do góry sufitem, tylko mała wchodzi w
grę /45 cm - tzw. 9 zestawów :(/
> Zużywać mało wody (a tym samym prądu).

Z tego co widziałam to 13-14l to każda zużywa, przy tym ok ),8 kWh /są wyjątki
po 1,1, skąd tyle, nie wiem, bo nie mają przy tym np. lepszego suszenia.

> Chemii w dobie pastylek używa się w zasadzie tyle samo w dużej i małej
> zmywarce - 1 tabletkę.

No właśnie, zauważyłam, że jest model Elektrolux np. "nowość, system 3w1 -
możliwość używania tabletek 3w1" - czy to ważne?

> Jeżeli jest duża i zmywamy raz na dwa, trzy dni przydatna jest funkcja
> zraszania - co niedopuszcza do zaśmierdzenia się zawartośći.
No to ważne jest :)

Dziękuję

8. Data: 2005-07-11 15:21:42

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Zora wrote:

> [...]
>Ale faktycznie, niektóre modele nie maja szybkiego programu z niższą
>temperaturą dla samych szklanek, kieliszków etc. To cenne spostrzeżenie,

Tak, klasa A domywa, jestem pewna bo za starych dobrych czasow taka
mialam i nigdy nie bylo z tym klopotu.

Kot, wrocony z pikniku, przysmazylam sobie ramiona

9. Data: 2005-07-11 15:27:34

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Zora wrote:

>No właśnie, zauważyłam, że jest model Elektrolux np. "nowość, system 3w1 -
>możliwość używania tabletek 3w1" - czy to ważne?

Eeee, to chyba tylko reklama taka, w kazdej mozna, ale jak woda bardzo
twarda, to i tak lepiej soli i nablyszczacza uzywac...

Kot

10. Data: 2005-07-11 18:29:58

Od: " Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

t...@g...pl (Kot) napisał(a):

> Eeee, to chyba tylko reklama taka, w kazdej mozna, ale jak woda bardzo
> twarda, to i tak lepiej soli i nablyszczacza uzywac...

Ojjj, twarda :(
Dziękuję, każda podpowiedź jest cenna :)

usługi gastronomiczne
fast food:-))
zielona herbata
zielona herbata Yunan firmy Posti