czym leczyć zapalenie pęcherza

1. Data: 2001-08-31 13:56:04

Temat: Re: czym leczyć zapalenie pęcherza
Od: Asia Słocka <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janow"

Na niektórych działają pastylki ziołowe np. Urosept,
na mnie nigdy:( i dlatego nie widzę sensu się
męczyć. Najlepiej iść do lekarza po leki które
działają, np Furagin. A jeśli nie?
Zawsze można przejśc się do najbliższej apteki i spytać
co polecają nie na receptę.
Asia

2. Data: 2001-08-31 13:58:01

Temat: czym leczyć zapalenie pęcherza
Od: Janow <j...@n...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chciałam zapytać czy możecie polecić jakieś lekarstwo (bez recepty
najlepiej) które byłoby pomoce w lekkiej infecji dróg moczowych

Objawy: częste i bolesne oddawanie moczu

Przyczyna: kąpiel w najprawdopodobniej niezbyt czystym jeziorze oraz
wyziębienie

z góry dziękuję
pozdr.
Marzena

PS:(proszę o w miarę szybką odpowiedź bo nie mam codziennie dostępu do
komputera)

3. Data: 2001-08-31 14:03:22

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

doskaonałe na lekkie i powracajace stany zapalne pecherza sa zurawiny.

polecam kapsulki z ekstraktem z zurawin Vitabutin

dostepne w aptekach bez recepty

pzdr

dar

4. Data: 2001-08-31 14:24:37

Od: Janow <j...@n...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuje wam bardzo.
Chyba zacznę od ziołowych, jeśli nie przejdzie to się wybiorę do lekarza

pozdrawiam i dziękuję
Marzena

5. Data: 2001-08-31 15:20:41

Od: "Justyna" <n...@s...ru> szukaj wiadomości tego autora

> polecam kapsulki z ekstraktem z zurawin Vitabutin
> dostepne w aptekach bez recepty

Nie wystarczy zwykla witamina C?

--
pozdr,
Justyna

6. Data: 2001-08-31 17:48:57

Od: "Ania Rokicinska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janow" <j...@n...hoga.pl> napisał w wiadomości

> Dziękuje wam bardzo.
> Chyba zacznę od ziołowych, jeśli nie przejdzie to się wybiorę do lekarza
>
> pozdrawiam i dziękuję
> Marzena

Nie wiem czy juz bylas w aptece, ale z lekow ziolowych dobry jest urosept.

Pozdr.

Ania

7. Data: 2001-09-01 18:51:18

Od: "vaccinium macrocarpon" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie, zakwazsa mocz ale ma za słabe działanie bakteriobójcze,

pzdr

dr

Zelazo
laparoskopia a przepuklina