czym myc panele?

1. Data: 2007-04-15 10:08:58

Temat: czym myc panele?
Od: "sonia" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

połozyłam sliczne panele (matowe)i postanowiłam umyć je preparatem
pront-Preparatu mne rozcieńczałam ,gdyz w instrukcji było napisane że mozna
niewielka ilość pronto nanieść na szmatke i przecierac panele.W tej chwili
napanelach widoczne są nieładnme smugi (jak sie patrzy pod swiatło)czym
panele odtłuścić?

2. Data: 2007-04-15 13:37:51

Temat: Re: czym myc panele?
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sonia napisał(a):
> [...]
> napanelach widoczne są nieładnme smugi (jak sie patrzy pod swiatło)czym

Ojej, ja to kupiłem jakiś środek uniwersalny do podłóg, i mycie tym
paneli to żaden kłopot.
Problem w tym że pod nogami przy komputerze się... wypolerowały. Są
śliskie jak diabli. Wie ktoś moze jak to zmatowieć by nie wyglądało
sztucznie?

Kup inny środek do mycia i umyj.

3. Data: 2007-04-15 15:45:20

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

smugi zostają przy czyszczeniu bez wody, nigdy mi się nie udało wypucować
paneli bez wody tak, żeby nie było smug

4. Data: 2007-04-15 16:25:43

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 15:37, Osadnik <o...@w...pl> wrote:

> Ojej, ja to kupiłem jakiś środek uniwersalny do podłóg, i mycie tym
> paneli to żaden kłopot.

Dokładnie. Czasami jak się pomylę;) to zwykłym płynem do naczyń umyję
i spoko. Tyle tylko, że ja to na kolanach robię i wycieram potem do
sucha, wtedy super wygląda.

> Problem w tym że pod nogami przy komputerze się... wypolerowały. Są
> śliskie jak diabli. Wie ktoś moze jak to zmatowieć by nie wyglądało
> sztucznie?

Nic nie zrobisz (chyba;)). U mnie ten sam ból, oprócz tego jeszcze
jakby się poprzecierały (chociaż niby nie możliwe to jest). I co? I
mam tam mały chodniczek:) Nie wygląda źle a i w nogi przyjemniej;)
Pozdr.
est

5. Data: 2007-04-15 16:43:21

Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poranna.kawa napisał(a):

> Dokładnie. Czasami jak się pomylę;) to zwykłym płynem do naczyń umyję
> i spoko. Tyle tylko, że ja to na kolanach robię i wycieram potem do
> sucha, wtedy super wygląda.
Ja to z męskim lenistwem podchodzę :P
W umywalce robię roztwór, biorę mopka, zakładam i jadę do pokoju. 3 - 5
kursów na mokro i jest ok. Potem tyko otwieram okno coby szybciej wyschło.

> Nic nie zrobisz (chyba;)). U mnie ten sam ból, oprócz tego jeszcze
> jakby się poprzecierały (chociaż niby nie możliwe to jest). I co? I
> mam tam mały chodniczek:) Nie wygląda źle a i w nogi przyjemniej;)

CHodniczek ma jedną genialną wadę - w niego się wszystko wbija,
przylepia ( w tym włosy [a linieję ciągle], kawałki jedzenie, okruszki)
i trudno to wykurzyć.
Tylko ja nie wiem co lepsze, mieć całoroczna ślizgawkę czy owłosiony i
oblepiony chodniczek?

6. Data: 2007-04-15 17:36:49

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sonia napisał(a):
> [...]
> napanelach widoczne są nieładnme smugi (jak sie patrzy pod swiatło)czym
Ja używam pronto do paneli rozrobione z wodą i rozprowadzone mopem.
Jeśli mi się nie chce zostawiam do wyschnięcia, jeśli sią staram
wycieram takim mięciutkim płaskim mopem na sucho.

Magdalaena

7. Data: 2007-04-16 14:57:29

Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja używam pronto do paneli rozrobione z wodą i rozprowadzone mopem.
> Jeśli mi się nie chce zostawiam do wyschnięcia, jeśli sią staram wycieram
> takim mięciutkim płaskim mopem na sucho.

Ja polecam Panelin firmy Voigt. Wysycha bez smug, nie trzeba nic wycierać.
Raz kupiłem Ajax, wylałem prawie całe opakowanie. Złe napięcie
powierzchniowe - wysycha w kałuże robiąc zacieki i śmierdzi.

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

wspólnota, remont i kto zapłaci :-]
Klimatyzator - gdzie postawic
galarki philips
mech