czym postawić delikatne włosy

1. Data: 2004-04-09 14:50:30

Temat: czym postawić delikatne włosy
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A właściwie czym utrwalić, bo słos jest miękki, delikatny, krótko obcięty i
stawia się idealnie na pasty loreala /out of bed i remix/. Niestety efekt
średnio trwały. Włoski są z gatunku łatwo układających się a nie leżących
płasko.

Jeśli któraś z was ma właśnie takie włoski, to proszę o podpowiedź jak uzyskać
na nich dość trwałe uczesanie.
A jeśli dostanę podpowiedź czym najlepiej myć i pielęgnować ten gatunek, będę
wdzięczna niezmiernie.

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-04-09 15:17:34

Temat: Re: czym postawić delikatne włosy
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Zora wrote:

> [...]
> średnio trwały. Włoski są z gatunku łatwo układających się a nie leżących

Takie same wlosy i fryzure ma moja mama. Na Out of Bed psika duze ilosci
lakieru L'Oreal Professionel Infinium Finition. Mowi, ze o wiele lepiej
sie trzymaja, od kiedy zaczela mi podkradac maseczke do wlosow z oliwka
z serii SPA Avonu. Ale ja jej kradne zel i lakier, wiec jestesmy kwita
;)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-04-10 11:02:17

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie trzymaja, od kiedy zaczela mi podkradac maseczke do wlosow z oliwka
> z serii SPA Avonu. Ale ja jej kradne zel i lakier, wiec jestesmy kwita

Dzieki, moja dorastająca córka ucieszy się z rady :D
Niestety kosmetyki do moich długich i mocnych włosów nie pasują zupełnie dla
niej, więc z podbierania nici :(

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt Zora

1. Data: 2004-04-13 11:28:57

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam strasznie cienkie wlosy ,poldlugie i tez tak jak Ty walczyłam z nimi.Po
wielu żmudnych próbach znalazłam
swoj szampon do wlosów , dla dzieci ,jest bardzo delikatny i sa fajne wloski
,takie pusztyste i mniej miekkie.Poza tym stosuje żele mocne i jakosik sie
układają te włosięta :-)0
Aqa

1. Data: 2004-04-13 12:21:56

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ,takie pusztyste i mniej miekkie.Poza tym stosuje żele mocne i jakosik sie

Czu byłoby nadużyciem proszenie Cię o zapodanie nazwy tego szamponiku?

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-04-13 12:47:56

Od: "aQa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czu byłoby nadużyciem proszenie Cię o zapodanie nazwy tego szamponiku?
>
> Pozdrawiam Zora

To zwykly szampon z Johnsonu dla dzieci ,ale z kielkami pszenicy ,taki żółty
:-)

aqa

1. Data: 2004-04-13 13:06:38

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zwykly szampon z Johnsonu dla dzieci ,ale z kielkami pszenicy ,taki żółty
> :-)

Dziękuję, popróbuję.

pozdrawiam Zora

spotkanie_Wrocław - po raz drugi