czym sklepic PCV i Pleksi

1. Data: 2006-07-26 10:13:15

Temat: czym sklepic PCV i Pleksi
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

witam

mam taki problem, chce sobie w lazience zrobic cos jak antyrama.
teraz mam pytanie, potrzebuje zeby to bylo wodoszczelne.
bedzie warstwa PCV <> obrazek <> Pleksi. jak skleic PCV z Pleksi? musze
chyba tylko bokami to skleic bo wszystko pod pleksi bedzie widac. myslalem o
kleju do akwarium(tylko ze to do szyb), albo jakis silikon i zrobic w okolo
uszczelke tak jak by.
pozniej calosc przykleje do sciany(czym PCV do sciany przkleic? klej do
luster??) i calosc w okolo silikonem w kolorze fugi(antyrama bedzie wklejona
zamiast plytek.

bede wdzieczny za wszelkie porady.

--
pzdr
piotrek

2. Data: 2006-07-26 12:28:52

Temat: Re: czym sklepic PCV i Pleksi
Od: "tommi" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>zgłośie do firmy loctite, forma produkuje kleje opisz co chcesz skleic i już.
pozdrawiam,tommi

3. Data: 2006-07-31 10:17:09

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tommi" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Bo zaburza naturalną kolejność czytania.

Dlaczego?

Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).

Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!

4. Data: 2006-07-31 10:24:13

Od: "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości
> [...]
> pozniej calosc przykleje do sciany(czym PCV do sciany przkleic? klej
> do luster??) i calosc w okolo silikonem w kolorze fugi(antyrama bedzie

Odnośnie samej plexi, dobry i polecany to acryfix 116 lub 192. Ale do
PCV i plexi to ja bym proponował zapytać się specjalistów z tej strony:
http://www.plexi.bytom.pl/

--
bqb znaczek wiadomo jaki bqb.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!
Bo pogryzę http://tinyurl.com/j6l7c

Materace lato/zima
instalacja plyty gazowej
salony sprzedaży płytek
pomocy jaki stolik mam 3 wyboru moze poradzicie?
styropian ala cegła