czym smarowac blizne?

1. Data: 2003-09-17 12:25:18

Temat: czym smarowac blizne?
Od: "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. po miesiacu od zdjecia szwow, zeby na pewno sie
nie rozeszla tudziez nie zrobil sie bliznowiec?

--
pozdrawiam,

---------------------------------------------[.:wham
my:.]

2. Data: 2003-09-17 12:59:02

Temat: Re: czym smarowac blizne?
Od: "Karmakoma" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[.:whammy:.]" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
> .. po miesiacu od zdjecia szwow, zeby na pewno sie
> nie rozeszla tudziez nie zrobil sie bliznowiec?

mi kiedys lekarz zalecil Contractubex.

pzdr.

Karma.

3. Data: 2003-09-17 14:04:16

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"[.:whammy:.]" wrote:

> .. po miesiacu od zdjecia szwow, zeby na pewno sie
> nie rozeszla tudziez nie zrobil sie bliznowiec?

Jest masc pt. Cepan, spytaj w aptece (albo przeczytaj ulotke), czy o to
ci chodzi.

Joanna

4. Data: 2003-09-17 16:57:48

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. po miesiacu od zdjecia szwow, zeby na pewno sie
> nie rozeszla tudziez nie zrobil sie bliznowiec?

TOINTEX

pozdr.
-----------
Paulina i Ola 18.06.2003
http://sus.univ.szczecin.pl/~wojus

5. Data: 2003-09-17 18:26:40

Od: "aspirynka " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[.:whammy:.] <w...@W...pl> napisał(a):

> ... po miesiacu od zdjecia szwow, zeby na pewno sie
> nie rozeszla tudziez nie zrobil sie bliznowiec?

wszystkie wczesniej wymienione masci sa jak najbardziej odpowiednie.
cepan jest najtanszy ale poniewaz jest z wyciagiem z cebuli to tez smierdzi
tak jak ona :) zawiera dodatek alantoiny przyspieszajacy gojenie i
zmiekczajacy blizne a takze ma w składzie heparyne i wyciag z rumianku jest
najtanszy kosztuje ok 8,26 za 35g tubke
contratubex jest najczesciej polecany przez lekarzy. i w porownaniu z
cepanem nie smierdzi mimo ze ma tez wyciag z cebuli, oraz zawiera alantoine
i heparyne.jest duzo drozszy koszt ok 26zl
toinex zawiera alantoine heparyne i wyciag z kwiatow rumianku i nagietka .
taki skład ma przyspieszac gojenie , poprawiac ukrwienie tkanek, włóknienie
i odnowe tkanki łącznej. ale ceny niestety nie pamietam :(
jest tez masc witaminowa gojaca, linomag, masc tranowa
sporo tego
pozdrawiam
aspirynka

6. Data: 2003-09-17 19:24:34

Od: "remina" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i odnowe tkanki łącznej. ale ceny niestety nie pamietam :(
> jest tez masc witaminowa gojaca, linomag, masc tranowa
Witam, korzystając z tematu : czy wspomniane maści będą również odpowiednie
aby pozbyć się na twarzy "dziurek", które pozostały po wstrętnym trądziku?
pozdrawiam Remina

7. Data: 2003-09-18 06:34:31

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam, korzystając z tematu : czy wspomniane maści będą również
odpowiednie
> aby pozbyć się na twarzy "dziurek", które pozostały po wstrętnym trądziku?
> pozdrawiam Remina

tak, również będą skutkować na blizny np. po ospie, trądziku itd.

pozdr.
PO

8. Data: 2003-09-18 06:36:23

Od: "wojus" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
włóknienie
> i odnowe tkanki łącznej. ale ceny niestety nie pamietam :(
tointex 6-8 zł

i moge dodać, że z praktyki wiem, tointex jest lepszy od contractubexu -
blizna szybciej jaśnieje

pozdr.
PO

9. Data: 2003-09-19 07:09:39

Od: "A B" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[.:whammy:.] <w...@W...pl> napisał(a):

> ... po miesiacu od zdjecia szwow, zeby na pewno sie
> nie rozeszla tudziez nie zrobil sie bliznowiec?

> [...]
my:.]

> Hej! po co kombinować z chemia skoro wszystkie masci maja w sobie wyciag z
cebuli? Po wyrostku smarowałam sobiem z przecietej cebuli, poprostu. Blizna
malutka i w kolorku skory. Polecam i pozdrawiam.

10. Data: 2003-09-21 21:22:40

Od: "" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. po miesiacu od zdjecia szwow, zeby na pewno sie
> nie rozeszla tudziez nie zrobil sie bliznowiec?

> [...]
my:.]

Spytaj w aptece o krem z cebuli na blizny.
Uzywalam, blizna na rece, moge zapewnic Cie, ze nic sie nie dzieje zlego, moj
lekarz pochwalil mnie nawet, ze mam b. malutka blizne. UWAGA ! Smierdzi jak
cholera, ale skuteczne.
Bon chance - Boosia

Zapraszamy
Zapraszamy