czym wygluszyc drzwi?

1. Data: 2003-01-28 07:20:58

Temat: czym wygluszyc drzwi?
Od: "witaminki" <w...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

mieszkam w bloku z plyty i potrzebuje wygluszyc drzwi wejsciowe do
mieszkania. obecnie slysze kazdy krok sasiadow na klatce schodowej, a i z
korytarza slychac kazdy szmer w moim mieszkaniu. czy moglibyscie mi
poradzic czym najlepiej to zrobic i jakie bede w sumie koszty calego
przedsiewziecia?
z gory dzieki

1. Data: 2003-01-28 08:05:21

Temat: Re: czym wygluszyc drzwi?
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

klatce schodowej, a i z
> korytarza slychac kazdy szmer w moim mieszkaniu. czy moglibyscie mi
> poradzic czym najlepiej to zrobic i jakie bede w sumie koszty calego
> przedsiewziecia?
> z gory dzieki
*** ja mam podwójne drzwi zewnętrzne antywłamaniowe, ale niezbyt drogie bo
to anty sam zrobiłem - blacha ,rozpórki, dyble, gerda, drugi nietypowy
zamek obicie od wewnątrz gąbką, natomiast drzwi wewnętrzne gerda zwykły
zamek, blokada przeciwwyważeniowa, pełne drewno, bez obić, od wewnątrz
lakierowana sosna. Zewnętrzne otwierane na korytarz, wewn. do mieszkania.
Bez wizjera, ale łańcuch ograniczenia otwarcia w zewnętrznych. Acha i dla
niepoznaki kilka łebków śrub widocznych od zewnątrz :)
Cisza jak w grobie :)
koszt to drugie drzwi blacha, okucia zabezpieczeń, zamki
Mietek

1. Data: 2003-01-28 08:25:56

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :-)

> mieszkam w bloku z plyty i potrzebuje wygluszyc drzwi wejsciowe do
> mieszkania. obecnie slysze kazdy krok sasiadow na klatce schodowej, a i z
> korytarza slychac kazdy szmer w moim mieszkaniu.

Skąd ja to znam :-( Na szczęście mieszkam na ostatnim piętrze :-) więc
mi raczej chodzi o tłumienie dźwięków pochodzących z mieszkania ;-)

Przymierzam się do naklejenia na moje drzwi od wewnątrz płyt z korka
technicznego, takich jak opisane tutaj
http://www.domkorkowy.com.pl/izofon.html Myślę nawet o dwóch jego
warstwach tj. 20 mm ale nie wiem czy się da - drzwi otwierają się na
zewnątrz. Dodatkowo na ościeżnicę przyjdą gumowe uszczelki.

Czekam na opinie. Ma ktoś jakie na temat mojego pomysłu ?

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-28 09:19:04

Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik witaminki <w...@g...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b15b2o$sl$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> korytarza slychac kazdy szmer w moim mieszkaniu. czy moglibyscie mi
> poradzic czym najlepiej to zrobic i jakie bede w sumie koszty calego

Napisz jakie masz juz te drzwi i z czego zrobione.
Trudno polecic Ci cos, np obicie jesli juz sa obite,
albo zapelnienie wolnej przestrzeni w srodku drzwi
(drzwi metalowe antywlamaniowe) jesli masz zwykle
z drewna.

pozdr
MarcinP

1. Data: 2003-01-28 09:36:07

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarcinP" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> albo zapelnienie wolnej przestrzeni w srodku drzwi
> (drzwi metalowe antywlamaniowe) jesli masz zwykle

Podłącze się do wątku, bo mam podobny problem. Drzwi to jakies najtansze
drzwi "wzmocnione", sa obite z obu stron blacha, ale nie wiem, co w srodku.
Podejrzewam, ze klasyczny azurek. Zastanawiam sie nad ich oklejeniem od
wewnatrz czyms wygluszajacym, tylko czym? Czy korek sie nada? Czy on
wygluszy, czy jedynie ociepli?

I druga rzecz: jeslibym te drzwi i tak oklejal, to (jesli one sa puste w
srodku), moglbym je raz przy razie ponawiercac i ich wnetrze sobie czyms
wypelnic. Tylko czym? Pianka poliuretanowa?

J.

1. Data: 2003-01-28 10:11:34

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pianka poliuretanowa?

A czy pianka poliuretanowa rozprężając się nie rozepchnie płyt ? Można
coś przez nawiercone otwory nasypywać ? Ale co ?

Jakiś czas temu był na tej grupie wątek o wygłuszaniu ścianki g-k i tam
były tego typu pomysły omawiane.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-28 10:12:58

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> płyt z korka technicznego,
> http://www.domkorkowy.com.pl/izofon.html

Sprawdziłem cenę i wynosi ona u dystrybutorów 50-55 zł/m2

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-01-28 11:10:13

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3e3656bb$1@news.vogel.pl...

> [...]
> coś przez nawiercone otwory nasypywać ? Ale co ?
>
> Jakiś czas temu był na tej grupie wątek o wygłuszaniu ścianki g-k i tam

Watek pamietam, jednak w przypadkusciany z plyt GK mamy do czynienia z
duzymi przestrzeniami, w [rzypadku drzwi bylyby to niewielkie dziurki, mozna
by w nie wstrzykiwac jedynie troszke pianki. Bardziej mnie zastanawia, czy
pianka cokolwiek tu da w sensie wygluszania, czy po prostu efekt bedzie
wspolmierny do nakladu pracy.

J.

1. Data: 2003-01-29 08:50:16

Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> Podłącze się do wątku, bo mam podobny problem. Drzwi to jakies najtansze
> drzwi "wzmocnione", sa obite z obu stron blacha, ale nie wiem, co w srodku.

Mam podobne. U mnie wystarczyło przykleić uszczelkę między drzwiami a futryną.
Taką zwykłą - do okien. Tylko trzeba to zrobić starannie - żeby nie pozostała
jakaś szczelina - również na dole drzwi. Warto też obejrzeć okolice klamki
i zamka, bo tam też są szczeliny, które przepuszczają dźwięk. Koszt uszczelki
jest żaden a po jej przyklejeniu przestałem odczuwać potrzebę dalszego
wyciszania drzwi.
Slaw

1. Data: 2003-01-29 10:32:04

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Mateuszczyk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam podobne. U mnie wystarczyło przykleić uszczelkę między drzwiami a
futryną.

U mnie drzwi mają uszczelkę fabryczną, ale faktycznie nie ma jej przy progu.
Spróbuję uzupełnić, dzięki

J.

zmywarka cd...
opłaty za mieszkanie - ile płacicie??