czym wyprosuje wlosy :)

1. Data: 2005-02-17 19:56:29

Temat: czym wyprosuje wlosy :)
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczki!
wlasnie tydzien temu zmienilam fryzurke kolr i ciecie z czego jestem happy
;] moja pani fryzjerka trafila w 10tke! wyszlam od niej bardzo zadowolna z
pieknymi prostymi wloskami po prostownicy ktore wygladaly fantasycznie! bylo
ich tak malo a przy mojej wielkiej szopie to duzy efekt
odrazu zakochalam sie (ale to jeszcze nie narcyzm ;) w takim wygladzie
fryzury i stad moja prosba co polecicie godnego do prostowania wloslow?
przymierzam sie do kupna prostownicy ale jakie cechy brac po uwage zebym po
uzyciu nie byla lysa ;] i jakie preparaty, odzywki warto uzywac zeby ogarnac
taka szope jak mam teraz po umyciu bez uzywania prostownicy ;/ (kazdy w nie
ta strone co ja bym chciala)
dziekuje za wszystkie sugestie!
pozdrawiam :)
--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2005-02-17 19:59:09

Temat: czym WYPROSTUJE wlosy oczywiscie :)
Od: "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
( )''. .''( )
( (Y) )

1. Data: 2005-02-17 20:12:22

Temat: Re: czym wyprosuje wlosy :)
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia A" <buniapl(nic)@wp.pl> napisał w wiadomości

> fryzury i stad moja prosba co polecicie godnego do prostowania wloslow?
> przymierzam sie do kupna prostownicy ale jakie cechy brac po uwage zebym
po
> uzyciu nie byla lysa ;]

W skrócie napiszę, że nalepiej kupić na allegro prostownicę firmy Babyliss z
ceramicznymi płytkami i wspomaganiem parowym. Jeśli chcesz wiedzieć
dlaczego, to poszukaj w archiwum grupy (wpisz 'prostownica' w wyszukiwarkę),
ja sama pisałam o tym przynajmniej ze 3 razy oraz polecałam jednego
sprzedawcę :)

i jakie preparaty, odzywki warto uzywac zeby ogarnac
> taka szope jak mam teraz po umyciu bez uzywania prostownicy ;/ (kazdy w
nie
> ta strone co ja bym chciala)

Bez prostownicy nie będzie idealnie prostych włosów nie będzie, no chyba że
je w taki specjalny sposób wysuszysz za pomoca okrągłęj szczotki (samemu
ciężko, ale fryzjerzy to potrafią). Jeśli zaś chodzi o pielęgnację, to
świetną serię ma kerastse, nazywa się 'oleo-relax'. W skład wchodzi szampon,
maska oraz olejek do układania. Niestety drogie i do nabycia tylko w
salonach fryzjerskich i na allegro.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-02-18 21:34:01

Od: "Ivy" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko ceramiczna.
bez funcji pary
przy zacisnieciu i zblizeniu do siebie plytek ceramicznych nie powinno byc
zadnej luki, nawet najmniejszej... ale jesli juz jest to wybierz ta ktora ma
najmniejsza ich ilosc:)

pozdrawiam :)

1. Data: 2005-02-19 05:39:45

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora