BLUZGACZ

1. Data: 2005-02-17 20:33:49

Temat: BLUZGACZ
Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wysłałam do "admina" kopię wulgaryzmów bluzgacza. Spodziewam się
kontry, ale to nieważne.
Pozdrawiam, Ewka

1. Data: 2005-02-17 22:23:48

Temat: Re: BLUZGACZ
Od: KOMINEK <k...@p...tv.> szukaj wiadomości tego autora

<b...@n...pl> wrote in

> Właśnie wysłałam do "admina" kopię wulgaryzmów bluzgacza. Spodziewam się
> kontry, ale to nieważne.

Widac ze w niektorych cipach poprzedni system polityczny zakorzenil sie
bardzo mocno.
Gardze toba.
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

"preferuje smutna salse - jest bardziej romantyczna" [bluzgacz]

1. Data: 2005-02-17 22:47:08

Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

O KOBIECYCH narządach Ty chyba niewiele wiesz, ale to Twój problem.
Jesli będziesz taki wulgarny, to zrobię to samo, co z Twoim kolegą. "Bujaj
się"
Silna Baba, Ewka

1. Data: 2005-02-17 23:04:53

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@n...pl> wrote in message
> O KOBIECYCH narządach Ty chyba niewiele wiesz, ale to Twój problem.
> Jesli będziesz taki wulgarny, to zrobię to samo, co z Twoim kolegą. "Bujaj
> się"
> Silna Baba, Ewka

I glupia, bo nie zna zasad netykiety odpisujac nad postem a mi zarzuca ze
naruszam porzadek. Takie rzeczy wiedza uposledzone osoby z IQ ponizej 50,
widocznie jeszcze Ci do nich brakuje i to sporo.
Idiotka...
I co osiagnelas swoj pierwszy w zyciu orgazm, kiedy klikalas "WYSLIJ
(donos)"???
Zalosna jestes, widac ze nieszczesliwa w zyciu, samotna, beznadziejna,
brzydka, gruba i na wszelki mozliwy sposob probujesz znalezc poklask,
akceptacje i przyjaciol.
Tutaj: lizesz dupe wszystkim donoszac na wspolnego wroga.
Przypomina to troche nadgorliwych nazistow donoszacych i szukajacych winnych
wsrod mniejszosci zydowskiej w latach 30tych - analogia nasuwa sie od razu.
Zarzucasz mi przyziemne instynkty a sama stosujesz najtansze, sprawdzone i
najgorsze chwyty, przy ktorych moje zachowanie jest wzorem do nasladowania
cipo.
I jeszcze bezczelnie zwracasz mi uwage??? Spierdalaj
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-02-17 23:20:48

Od: KOMINEK <k...@p...tv> szukaj wiadomości tego autora

<b...@n...pl> wrote in

> Jesli będziesz taki wulgarny, to zrobię to samo, co z Twoim kolegą.

Zrob to samo, pieprzona donosicielko.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

TWoj penis jest cienki jak fajki,ktore jarasz [k2]

1. Data: 2005-02-17 23:27:24

Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> http://psphome.dhtml.pl/uzytkownicy.html
>
> Szybko sie ucze i podobnie jak Ty mam IQ ponizej 50. I tu... "Koleś" sie
mylisz. Nie jestem brzydka, samotna i jak sadzisz beznadziejna. Mam wielu
dobrych przyjaciol, jestem szczesliwa lecz gardze chamstwem. Mysle, ze ze
swoim IQ ponizej 50 uzywajac naszego jezyka moglbys wiele zdzialac. Dla mnie
wcale nie jestes wrogiem. Uzywaj mniej wulgaryzmow i to wystarczy, aby
rozsadnie porozmawiac o wielu interesujacych sprawach.
Pozdrawiam, Ewka

1. Data: 2005-02-17 23:32:49

Od: KOMINEK <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@n...pl> wrote in

> Uzywaj mniej wulgaryzmow i to wystarczy, aby
> rozsadnie porozmawiac o wielu interesujacych sprawach.

O czym interesujacym mozna gadac z kobieta, ktorej marzeniem jest
prasowalnia?
O maglach?
--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Jestes samotna? Przeslij mi swoje wymiary i moze pogadamy.

1. Data: 2005-02-17 23:47:31

Od: "halley" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> (...)

*plonk*