czym zabezpieczyć blat?

1. Data: 2004-06-05 07:33:09

Temat: czym zabezpieczyć blat?
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam blat kuchenny,taki laminowany-na przekroju widac cos jakby płyte
paździeżowa. Czym zaimpregnowac wyciecie na zlewozmywak? Nie chodzi mi o
uszczelnienie tylko zabezpieczenie wyciecia.
Jesli ktos moze polecic jakas nazwe ...
TMK

1. Data: 2004-06-05 07:53:05

Temat: Re: czym zabezpieczyć blat?
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.06.2004 09:33, Użytkownik TMK napisał:

> mam blat kuchenny,taki laminowany-na przekroju widac cos jakby płyte
> paździeżowa.
To płyta wiórowa.

> Czym zaimpregnowac wyciecie na zlewozmywak? Nie chodzi mi o
> uszczelnienie tylko zabezpieczenie wyciecia.

Silikon sanitarny, suto (acz bez przesady) nakładany na tą przeciętą
krawędź - dobrze się to robi małą szpachlą japońską.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński; w...@N...prv.pl

NIE PATENTOM NA OPROGRAMOWANIE - PRZYŁĄCZ SIĘ DO PROTESTU
Szczegóły: http://www.ffii.org.pl

1. Data: 2004-06-05 20:24:58

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paździeżowa. Czym zaimpregnowac wyciecie na zlewozmywak? Nie chodzi mi o
> uszczelnienie tylko zabezpieczenie wyciecia.

Ja zrobiłem tak. Najpierw nasączałem z 5 razy rozrzedzonym lakierem nitro. Jak
przestało pić ten lakier to pomalowałem to z trzy razy tym samym lakierem ale
takim prosto z puszki. Jak to wszystko wyschło to gruba warstwa wosku do
lakierów samochodowych. To było kilka lat temy. Tak samo zabezpieczyłem ( ale
bez tego wosku) wszystkie krawędzie mogące mieć kontakt z wilgocią i dopiero
przykleiłem żelazkiem taśmy wykończeniowe. Nic się nie dzieje do tej pory.
Tomek

1. Data: 2004-06-05 20:37:03

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05.06.2004 22:24, Użytkownik Tomek napisał:

> Ja zrobiłem tak. Najpierw nasączałem z 5 razy rozrzedzonym lakierem nitro. Jak
> przestało pić ten lakier to pomalowałem to z trzy razy tym samym lakierem ale
> takim prosto z puszki. [...]

I to wszystko do blatu w standardowej kuchni ? Jeśli tak to, mym
zdaniem, wystrzeliłeś z armaty do wróbla...

Pozdrawiam :-)

1. Data: 2004-06-05 22:37:18

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedyś srednio co dwa lata wymieniałem blat przy zlewie. Po roku zaczynał
puchnąć a po dwóch był do wywalenia. Blat ma ponad dwa metry długości. A psuł
sie mały kawałek. To sie zawziąłem poswięciłem kilka dni. I od dłuższego czasu
mam spokój. Mnie sie opłaciło, zwłaszca że kupiłem drogie blaty. Tomek

1. Data: 2004-06-06 07:15:31

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle, że nitro jako taki nie jest wodoodporny.
Lepiej jakimś olejnym, akrylowym czy poliuretanowym wodoodpornym.
Albo pokostem na ciepło, kolejne warstwy coraz dłużej schną.
JaC
Też się kiedyś zawziąłem i mam 7 warstw pokostu na blacie :-)

> [...]
> To sie zawziąłem poswięciłem kilka dni.
> I od dłuższego czasu mam spokój.
> Mnie sie opłaciło, zwłaszca że kupiłem drogie blaty.

Domofon
Stylizowana kuchnia
Płyta sensorowa czy nie - oto pytanie...
projekt Orion
Podłączenie lodówki do wody