czyszczenie na Żoliborzu

1. Data: 2004-08-30 13:48:46

Temat: czyszczenie na Żoliborzu
Od: "Sylwia" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie dobrą kosmetyczkę na Żoliborzu? Mam zamiar wybrać się na
oczyszczanie...
Jeśli można, proszę o ceny zabiegu czyszczenia.

Pozdrawiam, Sylwia.

1. Data: 2004-08-30 18:53:03

Temat: Re: czyszczenie na Żoliborzu
Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sylwia" <w...@o...pl> wrote in message
> Czy znacie dobrą kosmetyczkę na Żoliborzu? Mam zamiar wybrać się na
> oczyszczanie...
> Jeśli można, proszę o ceny zabiegu czyszczenia.

ja tez chetnie skorzystam z rady i odradze kosmetyczke z salonu studio fresh
na rogo Broniewskiego i Reymonta.
Ewa

1. Data: 2004-08-30 19:50:43

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa z adresu E...@e...pl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):
> ja tez chetnie skorzystam z rady i odradze kosmetyczke z salonu studio
> fresh na rogo Broniewskiego i Reymonta.

Oj... a ja chciałam tam iść - z rok temu było to bardzo polecane
miejsce...(http://tinylink.com/?BjUIPPRanN
)
A jaką krzywdę ci tam zrobili?

--

Sana
Dwa półgłówki nie tworzą całej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-08-30 20:16:54

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jaką krzywdę ci tam zrobili?

czyszczeni nigdy wiecej tam nie zrobie, bo kobietka nie umyla sobie rak
chodzilam tam pozniej tylko na regulacje brwi, ale tez przestałam, bo zawsze
mialam porobione ranki na powiekach po tej regulacjicji, babka skubie brwi
razem ze skora:(
Ewa

joga w Poznaniu - ktora szkola lepsza?
krem/maseczka na rumience