czyszczenie nowe okna

1. Data: 2006-05-08 05:48:21

Temat: czyszczenie nowe okna
Od: "Geny" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
wlasnie wprowadzilem sie do mieszkania i mam problem z wyczyszczeniem okien,
a raczej framug. na framugach jest jakas okleina zabezpieczajaca je, ale
panowie tak ja zerwali, ze zostaly dosc spore kawalki, ktore nasiaknely
brudem i wyglada to po prostu okropnie. czy jest jakis srodek chemiczny,
ktory rozpusci te okleiny a nie zniszczy plastikowych framug?

pozdrawiam
grzesiek

2. Data: 2006-05-08 14:47:24

Temat: Re: czyszczenie nowe okna
Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Geny" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> brudem i wyglada to po prostu okropnie. czy jest jakis srodek chemiczny,
> ktory rozpusci te okleiny a nie zniszczy plastikowych framug?

Label Remover. Ambersil, AG Chemia lub inne. Sklepy ze sprzetem
elektronicznym.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

Adaptacja strychu - zgoda drugiego właściciela
Piekarnik wolnostojacy - warto?
Mycie sidingu
ociekacz pod wymiar gdzie?
Sosnowe pachnące MEBLE