czyszczenie płyty ceramicznej

1. Data: 2005-09-28 09:42:58

Temat: czyszczenie płyty ceramicznej
Od: "Joasia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz mam dosc. Nie moge doczyscic plyty ceramicznej. Uzywalam Johnsona,
jakichs nasaczonych sciereczek i jakiegos zelu do plyt i guzik. Pojawily
sie czarne blyszczace naloty, nie wspominajac o 'zapieczeniach', ktore nie
wiadomo skad sie wziely i nie chca sie doczyscic. Uprzejmie prosze o pomoc.
A.

2. Data: 2005-09-28 22:54:21

Temat: Re: czyszczenie płyty ceramicznej
Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiadomo skad sie wziely i nie chca sie doczyscic. Uprzejmie prosze o
> pomoc.

a gdzie Pani mieszka - może po sąsiedzku to przyjdę i pomogę:)

JR

3. Data: 2005-09-29 05:18:01

Od: "MrOwA" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapieczenia skrobaczkiem sie usuna :))
Ja najpierw czyscze skrobaczkiem, potem recznik papierowy z woda a potem
mleczko johnsona i lsni nawet ladnie :))

GOrzej bo zarysowanie ostatnio odkrylem :( ale juz sie do niego
przyzwyczailem :)

4. Data: 2005-09-30 06:43:52

Od: "Marcin M." <m...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joasia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> wrote in

> [...]
> wiadomo skad sie wziely i nie chca sie doczyscic. Uprzejmie prosze o pomoc.

A ja czyszcze takim srodkiem chyba to sie nazywa VitroClean - taki maly w
czarnej plastikowej butelce - probka jego zreszta byla zalaczona do plyty.
Czysci toto moim zdaniem rewelacyjnie - jak mam jakies zapieczenia to leje na
to kilka kropel plynu i zostawiam na kilka minut - zlazi wszystko jak na
reklamach plynu do mycia naczyn ;-)
Powiem jeszcze tyle ze uzytkuje plyte od 2 lat i prktycznie nie widac na niej
sladow uzytkowania :-)

Pozdrowka
Maju

5. Data: 2005-09-30 07:16:22

Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MrOwA" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zapieczenia skrobaczkiem sie usuna :))
> Ja najpierw czyscze skrobaczkiem, potem recznik papierowy z woda a potem
> mleczko johnsona i lsni nawet ladnie :))

A jakiego skrobaczka uzywasz? W instrukcji pisalo, ze tylko szklany, ale
gdzie to kupic. Obeszlam kilka sklepow z AGD i niet :(
A.

6. Data: 2005-09-30 07:16:57

Od: "Asiunia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> a gdzie Pani mieszka - może po sąsiedzku to przyjdę i pomogę:)

W mysl zasady; co 2 pary rak to nie jedna? :))
A.

7. Data: 2005-09-30 08:27:19

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <asiuniap@_no_spam_wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie czarne blyszczace naloty, nie wspominajac o 'zapieczeniach', ktore nie
> wiadomo skad sie wziely i nie chca sie doczyscic. Uprzejmie prosze o

Takie zapieczenia czysci sie skrobaczka ktora jest dostarczona do płyty.
Wyglada to jak skrobak do szyb do akwarium.
Ostrzem jest cos w rodaju żyletki.

Skutecznie usuwa przypalenia, których czyszczenie szmatka nie rusza,

Uwaga na pomalowane znaki na płycie. Mocno skrobiac mozna je tez usunac, co
mi sie zdarzyło:(

8. Data: 2005-09-30 13:51:22

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam, dodatkowo czasem podskrobię skrobakiem (metalowym - w postaci
ostrza do noża stanleya). Płyta po dwóch latach intensywnego używania nie
jest już może taka dziewicza jak na początku, ale bez przesady

T.

Re: Plastelina - jak usunąć ??????
podwójna sklejka
Awaryjność pralek