czyszczenie prostownicy

1. Data: 2005-12-12 17:05:43

Temat: czyszczenie prostownicy
Od: "Madzia K." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Moze troche OT, ale mysle ze uzyskam tu pomoc. Po ostatniej wyzycie u
fryzjera, gdzie pani rzucila mi bordowy kolor, na mojej prostownicy ( o
bialych zelazkach) porobily sie bordowe plamy..tak jakby farba na nich
zostala i nie moge tego niczym zmyc.. Do tej pory do czyszczenia uzywalam
wody z mydlem, ale nic.. uzylam tez cytryny, ale bez rezultatow. Czy ktos
mial moze podobny problem i bylby w stanie mi pomoc? Czekam na wszelkie
pomysly.
Pozdrawiam- Madzia K.

1. Data: 2005-12-12 17:39:48

Temat: Re: czyszczenie prostownicy
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dnkal6$lpt$1@walbrzych.wlb.vectranet.pl>
Madzia K. <k...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
> uzywalam wody z mydlem, ale nic.. uzylam tez cytryny, ale bez
> rezultatow. Czy ktos mial moze podobny problem i bylby w stanie mi

Problemów nie miałam (nie mam prostownicy ;-), ale spróbuj może wodą
utlenioną albo rozcieńczonym Vanishem (lub innym środkiem do wybielania).
Ew. spytaj na pl.rec.dom - tam często mają niesamowite i trafne pomysły na
różne "dolegliwości".

--
PozdrawiaM

Oklepany temat - allegro i perfumy