czyszczenie twarzy

11. Data: 2006-10-07 19:30:10

Temat: Re: czyszczenie twarzy
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Oct 2006 21:38:19 +0200, misiczka napisał(a):
> Dziewczyny, powiedzcie, czy to normalne, że po czyszczeniu buzi u
> kosmetyczki, wyglądam, jakby mi granat na twarzy wybuchł? :->
> Wydawało mi się, że dobre czyszczenie nie zostawia śladów. Mylę się, czy
> zmienić kosmetyczkę?
>
> pozdrawiam, Lesława Ignaszewska

Ja nie polecam czyszczenia. To pic na wodę.
Swojego czasu miałam straszne problemy z cerą ale poszłam do bdb dermatolog
która wyleczyła mnie z takich zabiegów i wytłumaczyła, że to bez sensu bo
tylko się rozprzestrzenia zarazki, podobnie odradzała używanie peelingów,
przynajmniej skórze tłustej.

12. Data: 2006-10-09 08:20:47

Od: "Ewelina Bienasz" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze po oczyszczaniu twarzy tak się wyglada po prostu trzeba tylko po
czekac do wieczora no może do rana i nie będzie śladu

13. Data: 2006-10-09 08:21:23

Od: "ulcia" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

siemano!!!czyszczenie twarzy tuz po zabiegu zsotawia slady znzcy ze mozesz
miec bardzo czerwona twarz:) wiec sie nie martw:P

14. Data: 2006-10-10 14:23:50

Od: "Maaciek" <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko się rozprzestrzenia zarazki, podobnie odradzała używanie peelingów,

ale czyszczenie twarzy to nie leczenie z tradzika lub tudziez z innego
dziwactwa! to poprostu wygniecenie zaskrnikow, kaszaczkow i z czarnymi
glowkami syfkow oraz peeleng wiec nie myl pojec robaczku ;) a co innych
przypadlosci to zdecydowanie polecam dermatologow ale tez nie wszystkich
imho rzecz jasna tych sprawdzonych
ciao

15. Data: 2006-10-20 09:31:30

Od: <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed zastosowaniem gdybys zastosowała kollagen szlachetny -problemu bys nie
miała.Szczegóły s...@w...pl Pozdrawiam.Stenia

16. Data: 2006-10-20 09:44:37

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> Przed zastosowaniem gdybys zastosowała kollagen szlachetny -problemu bys
> nie
> miała.Szczegóły s...@w...pl Pozdrawiam.Stenia

Przed pisaniem gdybyś regulamin grupy przeczytała, to byś się z tym swoim
natretnym spamem nie ośmieszała. Pani Steniu. :/

Sowa

17. Data: 2006-10-21 17:28:44

Od: "duende" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdecydowanie polecam regularne oczyszczanie twarzy. Cerze suchej raz na 3-4
miesiace a cerze tlustej co miesiac -poltora.
Ale tylko ultradzwiekami - to zabieg bardziej doglebny,bezbolesny i nie
trzeba rozgrzewac skory.
Pozdrawiam,
G.

skarpetki z palcami