odświeżanie twarzy w ciągu dnia

1. Data: 2006-10-04 13:36:51

Temat: odświeżanie twarzy w ciągu dnia
Od: Amee <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Od rana do późnego popołudnia spędzam czas na uczelni i potrzebują jakąs
wodę odświeżającą lub tonik do twarzy żeby ją odświezyć.
Mam cerę skłonną do przetłuszczania się, podrażnień, wyprysków.
Na codzień nie stosuje fluidów/pudrów, jedynie krem matujący Garniera;
ale wiadomo po tylu godzinach zaczyna sie twarz błyszczeć, a nie chcę
matowić tego pudrem. papierki matujące są ok, ale mnie chodzi nie tylko
o zlikwidowanie błyszczenia ale również delikatne zmycie zanieczyszczeń
(kurzu itp)..

Co polecacie? :)

pozdrawiam
Amee

2. Data: 2006-10-04 14:09:07

Temat: Re: odświeżanie twarzy w ciągu dnia
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Amee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tego pudrem. papierki matujące są ok, ale mnie chodzi nie tylko o
> zlikwidowanie błyszczenia ale również delikatne zmycie zanieczyszczeń

Wode termalna w sprayu, spryskac moment odczekac i wytrzec chusteczka
higieniczna, w razie potrzeby dobrze jest nosic ze soba krem, bo po tym
twarz moze byc sucha, ale to juz zalezy od cery.

--
pozdr,
ewka

3. Data: 2006-10-05 06:34:18

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mumu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> .. jak wytrzesz chusteczką to wytrze sie cały makijaż, nie rozumiem tych
> wód termalnych, no chyba ,ze ktos chodzi bez makijażu:o)

No, ale wlasnie zainteresowana napisala, ze tylko krem matujacy uzywa na co
dzien.
Ja osobiscie tez uzywam tylko wod w upaly i to gdzies na woda, gdzie
faktycznie nie mam makijazu, ale musze po tym krem stosowac bo wysusza
skore.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2006-10-05 06:40:57

Od: "mumu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. jak wytrzesz chusteczką to wytrze sie cały makijaż, nie rozumiem tych wód
termalnych, no chyba ,ze ktos chodzi bez makijażu:o)

mumu

rogowacenie pięt
Wroclaw / Praca przy komputerze
golarka męska do damskich nóg :)