dalacin C +wymioty

1. Data: 2004-11-15 16:31:34

Temat: dalacin C +wymioty
Od: "baka" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Lekarz przepisał mi dalacin C, strasznie mnie po nim mdli i wymiotuję. Czy
to znaczy, że mam odstawić ten lek?

Pytam na grupie, ponieważ nie mogę w najbliższym czasie odwiedzić lekarza.
Nigdy dotąd nie zdarzyło mi się, żebym nie tolerowała jakiegoś leku.

pozdrawiam, asia

2. Data: 2004-11-15 17:00:32

Temat: Re: dalacin C +wymioty
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 15 Nov 2004 17:31:34 +0100, baka wrote:

> Lekarz przepisał mi dalacin C, strasznie mnie po nim mdli i wymiotuję. Czy
> to znaczy, że mam odstawić ten lek?

To znaczy, że musisz się skontaktować z lekarzem, bo bez istotnego
powodu dalacinu się nie zleca, a skoro źle go tolerujesz, to
prawdopodobnie znaczy, że nalezałoby zmienić lek na inny.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2004-11-15 18:37:51

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik baka napisał:

> [...]
>
> Pytam na grupie, ponieważ nie mogę w najbliższym czasie odwiedzić lekarza.
> Nigdy dotąd nie zdarzyło mi się, żebym nie tolerowała jakiegoś leku.

kilka lat temu miałam podobnie -wczesniej i później dobrze tolerowałam
wszystkie leki, poza tym. Po ugryzieniu przez kota dostałam zakażenia,
miałam duże dawki tego antybiotyku, czulam się koszmarnie pod każdym
względem (wymioty, bóle i zawroty głowy, ogólne rozbicie). Lekarz kazał
zażywać mimo wszytsko, może Twój będzie łaskawszy.
--
pa, Basia

Kliniki Onclinic
Autoklawy
stany lekowe
do Pana ZBIGBNIEWA RUDZKIEGO
Ból ręki, ciągle boli..co zrobić, proszęe