dalej własna głupota

1. Data: 2003-04-28 07:29:09

Temat: dalej własna głupota
Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za pomoc
i zarazem chciałem zaznaczyć, że dopiero teraz włączyłem kompa a tak cały
czas na dworze z moją córeczką
Staram się być jaknajlepszym dla Naszej rodziny , ale teraz moja żona siedzi
godzinami przy niecie a jak zaproponowałem jej sprzedaż kompa to napadła na
mnie i wyzwała je jak sprzedam kompa to odrazu mogę się pakować
Kocham ją i jestem w stanie zrobić wszystko
Poinformowała mnie, że w czwartek wyjeżdza z naszą córeczką nad morze do
niedzieli tam będzie u naszej kuzynki która ma córkę w podobnym wieku.
Myśle, że to powinno jej dobrze zrobić
Co jeszcze mogę zrobić zaproponowałem jej wspólny spacer to mi odmówiła, ale
za to dziś namówiłem ją na film wieczorem.
Leżeliśmy koło siebie i ja byłem bardzo zadowolony nie wiem jak żonka bo
bardzo szybko usneła mówiła że jest zmęczona dodam tylko że to moja żonka
wybrała film
Teraz staram się ją zaskakiwać i nic nie mówie o "NAS" czasami jak krzyczy
to ją tylko prosze o zrozumienie
Co moge jeszcze zrobić??

Maciek

2. Data: 2003-04-28 08:05:52

Temat: Re: dalej własna głupota
Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nela Mlynarska" <n...@n...security.pl> napisał w
wiadomości news:20030428100826186+0200@news.tpi.pl...

> Nie wysyłać tego postu po raz kolejny!
>
> Co się dzieje z Twoim kompem? Czytam to już chyba z dziesiąty raz.
>
> Pozdrawiam,
> Nela

Miałem błąd systemowy już jest ok jeszcze raz przepraszam za tyle postów

3. Data: 2003-04-28 08:08:42

Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> Co moge jeszcze zrobić??

Nie wysyłać tego postu po raz kolejny!

Co się dzieje z Twoim kompem? Czytam to już chyba z dziesiąty raz.

Pozdrawiam,
Nela

RE Odpo własna głupota mam doła
Integracja czy podbój ?