damy pracę

1. Data: 2005-01-12 20:47:26

Temat: damy pracę
Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.

Mam na imię Monika i właśnie zapisałam się na waszą, teraz już naszą listę.
Jestem osobą niewidomą, mam 25 lat i zapisałam się tu w konkretnym celu.
Żeby przedstawić wam moją ofertę.

Wklejam więc tu ogłoszenie:

Fundacja Integralia poszukuje osób:
niepełnosprawnych ruchowo - ludzi na wózkach
z wyższym wykształceniem lub w trakcie studiów
obsługujących komputer
sprawnie komunikujących się
poszukujących możliwości rozwoju zawodowego

Aktualnie dysponujemy kilkoma miejscami pracy w infolinii w siedzibie Hestii
w Sopocie, oraz kilkoma miejscami w warszawskich nabkach, [branża finansowa]
miejscami praktyk w branży bankowej.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie swoich aplikacji (życiorys i list
motywacyjny) drogą elektroniczną lub listownie.

Kontakt:
Fundacja Integralia
ul. Hestii 1, 81-731 Sopot
tel. 58 555 60 90, 555 60 92
e-mail: f...@i...pl

I jeszcze to, co możecie znaleźć na stronie Integralii: to tak, żebyście nie
musieli szukać.

Fundacja Grupy Ergo Hestia na rzecz integracji zawodowej osób
niepełnosprawnych Integralia zainaugurowała swoją działalność. Jeszcze w tym
roku pierwsi niepełnosprawni znajdą pracę w centrum kontaktów z klientem
Grupy Ergo Hestia. Fundacja zapowiada współpracę z uczelniami wyższymi i
pracodawcami, która ma umożliwić najzdolniejszym osobom niepełnosprawnym
start do zawodowej kariery - poprzez uczestnictwo w krajowych i
zagranicznych stażach oraz szkoleniach.
Fundacji.

"W Polsce żyje pięć i pół miliona osób niepełnosprawnych, a jedynie 17
procent z nich jest aktywnych zawodowo. To kilkakrotnie mniej niż w krajach
zachodniej Europy" - zauważył członek Rady Fundacji, Piotr Pawłowski,
angażujący się od lat w problematykę integracji osób niepełnosprawnych ze
społeczeństwem.

Zgodnie z przesłaniem madryckiej deklaracji Unii Europejskiej, promujemy i
realizujemy zasadę szacunku dla różnorodności jako istoty społeczeństwa
obywatelskiego, otwartego dla wszystkich.

Wspieramy osoby niepełnosprawne ruchowo, które rozpoczynają swoje zawodowe
życie.
Nasza wizja to powiększające się grono zdolnych, wykształconych, dobrze
oprzyrządowanych i samodzielnych osób niepełnosprawnych, które pracują i
odnoszą sukcesy, realizują swoje ambicje i są konkurencyjne na otwartym
rynku pracy.
Nasz cel realizujemy poprzez:
zatrudnianie zdolnych osób niepełnosprawnych i stwarzanie im możliwości
zmierzenia się z normalnym, wymagającym środowiskiem pracy,
stałe zgłębianie lokalnego środowiska osób niepełnosprawnych w poszukiwaniu
talentów, które otrzymają od nas szansę odbywania interesujących praktyk i
szkoleń w kraju i za granicą,
pozyskiwanie i stałe aktualizowanie wiedzy dotyczącej rozwiązań prawnych,
które regulują zatrudnianie osób niepełnosprawnych w innych krajach i
promowanie naszych podopiecznych do odbywania staży oraz podejmowania pracy
za granicą,
pomaganie pracodawcom w przygotowywaniu miejsc pracy dla osób
niepełnosprawnych, udzielanie informacji o stronie prawnej i praktycznej
takiego zatrudnienia.

Dane teleadresowe:

tel. +48 58 555 60 90, 555 60 92
fax +48 58 555 60 01