[dekoracja] ceramika z Ikei

1. Data: 2003-06-13 10:32:49

Temat: Re: [dekoracja] ceramika z Ikei
Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wystukała:

> Magiczne słowo: "koszta" ;-) (A darmo można wysłać jako
> materiały dla ociemniałych, jest taka pozycja w cenniku ;-), jeśli już
> taki poziom abstrakcji).

Dlatego mówię coby pod KKKK się podszyć. Chyba że oni już nie z Trzcianki
wysyłają?

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2004-01-05 14:05:08

Od: beatagl <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo sie cieszę ze spotkałam tu osoby które bywają w Ikei, a więc przy
okazji powiem że mam ten sam problem kolekcjonuję dzbanuszki małe i
zawsze zaopatrywałam się w półeczki z przegródkami na małe rzeczy lecz
niestety je wycofali. :(

Bardzo proszę osoby o kontakt które mają takie półeczki a im się
znudziły bądż są już nie potrzebne Ja bym z chęcią je odkupiła.
Pozdrawiam Beata

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

Sprzedaż mieszkania
Śmierdząca woda, a kolor farby w łazience
[Kraków] Jaka jest twardość wody?
remont- pomóżta! :)
Przeprowadzka W-wa