depilacja

1. Data: 2004-10-19 20:47:56

Temat: depilacja
Od: "zuza" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, po depilacji nog pojawiaja mi sie w miejscach z ktorych wyrastaja wlosy
czerwone krosty, zaczynaja juz nastepnego dnia a potem powiekszaja sie tak
ze widac je nawet przez rajstopy 40 den, co robic?

1. Data: 2004-10-20 09:15:49

Temat: Re: depilacja
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zuza <z...@g...pl> napisał(a):
> hej, po depilacji nog pojawiaja mi sie w miejscach z ktorych wyrastaja wlosy
> czerwone krosty, zaczynaja juz nastepnego dnia a potem powiekszaja sie tak
> ze widac je nawet przez rajstopy 40 den, co robic?

stosować np. Sudocrem.

1. Data: 2004-10-20 17:36:13

Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> stosować np. Sudocrem.

Witam
Być może powinnas sobie dobrac inna metodę depilacji ja po goleniu maszynką
czy painkami mialam ten sam problem więc zaczełam depilować woskiem i
problem krostek zniknął.
Achma

1. Data: 2004-10-20 21:00:18

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Być może powinnas sobie dobrac inna metodę depilacji

To raczej niestety prawda... Miałam tak na początku używania depilatora,
potem zaczęło się okropne wrastanie :( I niestety przeprosiłam się ze
zwykła maszynką...

> ja po goleniu maszynką
> czy painkami mialam ten sam problem więc zaczełam depilować woskiem i
> problem krostek zniknął.

To na bank nie był ten sam problem...

Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

1. Data: 2004-10-22 12:04:40

Od: "Marta" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zuza <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> czerwone krosty, zaczynaja juz nastepnego dnia a potem powiekszaja sie tak
> ze widac je nawet przez rajstopy 40 den, co robic?

Mialam ten sam problem -krostki, staram sie po 2 goleniach zmieniac
maszynki -krostek niema

1. Data: 2004-10-25 11:05:55

Od: "milka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

zdezenfekowac roztworem spiritusu, ewentualnie mozna uzyc kremu
dezynfekujacego. Mozna tez zmienic sposob depilacji, bo widocznie ten Ci nie
sluzy.

[Krk]Poleccie dobry sklep z bielizna
podkład normalizujący Oriflame??
Serosan