depilacja a okres

1. Data: 2006-08-08 15:51:36

Temat: depilacja a okres
Od: OLA_K <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma to na siebie jakiś wpływ?
Tzn., czy jeśli ma się okres jest niewskazane depilowanie sobie nóg i
okolic bikini - woskiem ?
Czy to jest bez różnicy ?
Z góry dziękuję za odp.
Pozdrawiam,
Ola

2. Data: 2006-08-08 17:21:52

Temat: Re: depilacja a okres
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OLA_K" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> Czy ma to na siebie jakiś wpływ?
> Tzn., czy jeśli ma się okres jest niewskazane depilowanie sobie nóg i
> okolic bikini - woskiem ?
> Czy to jest bez różnicy ?

z tego, co wiem, to jedynie wtedy jestesmy obolale i dodatkowy bol do
nieczego sie nie przyda:(

3. Data: 2006-08-08 17:23:33

Od: chomik <chomik1979@BEZ_TEGOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj *OLA_K* napisał(a),a było to tak:

> Czy ma to na siebie jakiś wpływ?

Z tego co mi wiadomo to nie ma żadnego wpływu.

> Tzn., czy jeśli ma się okres jest niewskazane depilowanie sobie nóg i
> okolic bikini - woskiem ?

Jeżeli dodatkowy ból sprawia ci przyjeność to czemu nie ;-))

-Agnieszka-

4. Data: 2006-08-10 19:20:55

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"OLA_K" <o...@t...pl> wrote in message
> Czy ma to na siebie jakiś wpływ?
> Tzn., czy jeśli ma się okres jest niewskazane depilowanie sobie nóg i
> okolic bikini - woskiem ?
> Czy to jest bez różnicy ?

Mi jest bez roznicy, o okresie w ogole nie mysle, bo ani nie mam specjalnie
bolesnego (no moze pierwszy dzien), a i tampony naszam, wiec nic nie czuje.

O ile mi wiadomo, to podczas okresu latwiej o podraznienia, ale to jest moim
zdaniem kwestia bardzo indywidualna.

Ja za to podczas okresu zazwyczaj przynajmniej jeden dzien cierpie na
migrene- nie bardzo silna, ale upierdliwa i bez silnych lekow typu ketonal
sie nie obejdzie...

Maja

Okolice Astry i fryzjer artysta
Zabieg bailine - ktoś próbował? Podaję link
farbowanie włosów - od bordo do siwego - czy możliwe?
perfumy dla mezczyzn
Szampon koloryzujacy - ladny blond