depilacja brwi

1. Data: 2003-08-17 18:26:29

Temat: depilacja brwi
Od: "Ola i Łukasz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Problem dotyczy depilacji brwi, a właściwie tego co dzieje się po...
Mimo odkażenia spirytusem w miejscu wyrwania włosów pojawiają mi się
pryszcze- coś jak zapalenie mieszków włosowych, tylko czasem niestety
gigantyczne
Brwi depiluję minimalnie, a całkowity brak tego zabiegu spowodowałby, ze
wyglądałabym po jakimś czasie jak Frida.

Czy jest na to jakis sposób?
Pozdrawiam!

Ola

1. Data: 2003-08-17 19:38:12

Temat: Re: depilacja brwi
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola i Łukasz wrote:

>Brwi depiluję minimalnie, a całkowity brak tego zabiegu spowodowałby, ze
>wyglądałabym po jakimś czasie jak Frida.

A to źle?
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-08-18 07:39:24

Od: ":o\)" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mimo odkażenia spirytusem w miejscu wyrwania włosów pojawiają mi się
> pryszcze- coś jak zapalenie mieszków włosowych, tylko czasem niestety
> gigantyczne
*************************
a czy probowals nic nie robic? spiryt salicylowy chyba nie jest najlepszym
pomyslem ( powoduje zluszczanie naskorka, przesuszenie, nadwrazliwosc ) juz
lepszy do odkazania jest zwykly :o)
moja mama miala podobne problemy wiec zaprzestala wyrywania. stosuje krem
veet - zero podraznien, zaczerwienienia, podraznienia, wloski pokryte kremem
(minimalna iloscia ) najpierw sciera suchym wacikiem a nastepnie pluka woda.
pozdr
:o)

1. Data: 2003-08-18 09:12:11

Od: "Ola i Łukasz" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki!

1. Data: 2003-08-18 09:50:05

Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj przecierać te miejsca wodą utlenioną i przed każdym uzyciem
dezynfekuj pensete spirytusem.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

Blizny