depilacja pach

1. Data: 2005-06-11 15:37:16

Temat: depilacja pach
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio, jakieś półtora tygodnia temu odważyłam się i poszłam do
kosmetyczki na depilację pach woskiem. Nie było tak strasznie :). Ale teraz
włoski zaczęły odrastać... Te, które się nie załapały na "wyrwanie" są już
nawet dość długie, inne dopiero wyrastają. I teraz pytanie: co robić? Golić
normalnie maszynką? Wolałabym nie, więc co, kupić sobie wosk i samej wykonać
ten niezbyt przyjemny zabieg? Czy znów się udać do kosmetyczki? Naprawdę,
wydawało mi się, że jednak trochę dłużej będzie widać efekt. Domyślam, się,
że włosy nie rosną równo, ale chodzić co dwa tygodnie do kosmetyczki to
trochę przesada...
Co byście mi radziły?

Majka

1. Data: 2005-06-11 16:47:01

Temat: Re: depilacja pach
Od: "almadka" <a...@U...TO.W.DIABŁY.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio, jakieś półtora tygodnia temu odważyłam się i poszłam do
> kosmetyczki na depilację pach woskiem. Nie było tak strasznie :). Ale
> [...]

Moja kolezanka depiluje pachy depilatorem ( brrr...) to moze byc jakies
wyjscie lub faktycznie sprobuj woskiem sama w domu, ale tych krotkich Ci nie
zlapie.

Ja przy wszystkich zaletach wosku zastanawiam sie nad jednym wlasnie: jak
sobie radzicie w czasie, kiedy wloski juz odrastaja, a jeszcze nie nadaja
sie do depilacji, bo za krotkie? Chowacie nogi pod spodniami i zapuszczacie
do odpowiedniej dlugosci? Bo ja wciaz wierna maszynce do golenia, z
nastawieniem na laser na nogi w niedlugiej przyszlosci, zastanawiam sie czy
przed urlopem dla swietego spokoju sobie wosku nie zapodac. Jestem
przyzwyczajona do codziennej gladkosci i jakos wlasnie nie wyobrazam sobie,
co robic pomiedzy woskowaniami?

almadka

1. Data: 2005-06-11 18:42:31

Od: Maja <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty wrote:

> [...]
> widać efekt. Domyślam, się, że włosy nie rosną równo, ale chodzić co dwa
> tygodnie do kosmetyczki to trochę przesada...

Witam,
Polecam prawdziwy hardcore - depilator.
Bo ja właśnie usuwam te włosy elektrycznym depilatorem. Bół okropny, ale za
to mam gładkie pachy przez ponad dwa tygodnie, a poza tym włosów jest
coraz mniej i są coraz słabsze, więc za każdym kolejnym razem mniej boli.
Jednak uczucie... możesz się domyślić...zwłaszcza, że czasami za włosem
idzie cebulka wraz z dużym kawałkiem naskórka....Brrrr!
Na Twoim miejscu wypróbowałabym wosk w plastrach - może ten, którego się
używa na ciepło? Golenie się maszynką to chyba krok wstecz.
Pozdrawiam serdecznie
maja

1. Data: 2005-06-11 21:03:32

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):
> [...]
> że włosy nie rosną równo, ale chodzić co dwa tygodnie do kosmetyczki to

powiem Ci tak _ kontynuuj przygodę z woskiem...

to był dopiero pierwszy raz, po drugim zauważysz, ze efekt jest bardziej
długotrwały, po trzecim również :)

mówiąc krótko - im więcej depilacji będziesz miała za sobą tym dłuższe
będą odstępy czasu po jakich będziesz musiała dokonać depilacji...

a czy u kosmetyczki czy sama - to już jak wolisz...

PS: ile obecnie kosztuje depilacja pach woskiem??

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

1. Data: 2005-06-11 21:04:02

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Polecam prawdziwy hardcore - depilator.
> Bo ja właśnie usuwam te włosy elektrycznym depilatorem. Bół okropny,

Ja nie wiem, co Wy tak demonizujecie depilator elektryczny pod pachą. Dla
mnie to normalny sposób - stosowany od lat. Po wosk sięgam tylko jak przez
nieuwagę lekko zapuszczę włosy. Bo przyznaję, że przy dłuższych niż pół cm
zaczyna być boleśnie. Ale jak sobie kontrolnie raz w tygodniu przejadę
depilatorem, to ani specjalnie bolesne, ani długotrwałe (30 s) i pachy
zawsze gładkie. Owszem, zanim nabrałam wprawy, to rzeczywiście było to
strasznie bolesne (hodowałam zbyt dłuie włosy, depilator łapie już 2 mm,
więc po co dłuższe?) i czasem zdarzały się okropne otarcia naskórka. Wydaje
mi się, że wynika to z faktu, iż skóra pod pachą jest luźna i zanim wkręcony
przez depilator włos się oderwie, to występuje szarpnięcie całego fałdu
skóry, itp. I w ogóle jest wstrętnie i droga przez mękę. Po pierwsze ramię
pod którym depilujemy musi być wyprężone do góry (wtedy skóra jest w miare
naciągnięta) i ja jeszcze wykonuję ekwilibrystykę polegająca na naciągnięciu
depilowanego aktualnie kawałka skóry pomiędzy dwoma palcami. Wtedy nic się
nie wkręca i jeśli włosy sa krótkie, to boli ledwo ledwo.

> Na Twoim miejscu wypróbowałabym wosk w plastrach - może ten, którego się
> używa na ciepło? Golenie się maszynką to chyba krok wstecz.

No też mi się tak wydaje. Golenie maszynką słabo się łączy z innymi
sposobami usuwania niechcianego owłosienia, bo wzmacnia włosy, przez co nie
wykorzystujesz wszystkich dobrodziejstw wosku czy depilatora elektrycznego.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-06-11 21:27:34

Od: "white.apple" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

heh, ja ostatnio szaleje i jade pachy depilatorem :)
i jest (po 2 miesiacach) prawie gladziutko :)
polecam odwaznym

wa

1. Data: 2005-06-12 05:49:37

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@c...pl> napisał w wiadomości

> PS: ile obecnie kosztuje depilacja pach woskiem??

"U nas w Olsztynie" 20 zł.

Maja
(która ze zgrozą myśli o depilacji pach depilatorem, chyba się dziś
przejedzie do jakiego hypersupermarketu i poszuka wosku)

1. Data: 2005-06-13 05:56:48

Od: "Czarnulka" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Pawlus"

> [...]
> jak przez nieuwagę lekko zapuszczę włosy. Bo przyznaję, że przy
> dłuższych niż pół cm zaczyna być boleśnie.

Hmm... Będę wyjątkiem od wyjątku - mnie to w ogóle nie boli. Już bardziej
depilacja brwi :)
Nie wiem, dlaczego, bo też bałam się spróbować, a teraz nawet dłuższe włoski
załatwiam depilatorem. Dla mnie bardzo ważne jest wyrwanie całego włosa, bo
mam ciemny zarost i źle się z nim czuję, więc gdy spróbowałam - spodobało mi
się. Tańsza alternatywa wosku u kosmetyczki :)

> Ale jak sobie kontrolnie raz w
> tygodniu przejadę depilatorem,

To i ja tak :)

> [...]
> rzeczywiście było to strasznie bolesne (hodowałam zbyt dłuie włosy,
> depilator łapie już 2 mm, więc po co dłuższe?) i czasem zdarzały się

Ustawienie depilatora do powierzchni skóry - też to początkowo przerabiałam.
Lepiej jak jest ustawiony pod kątem 90%. U mnie się sprawdza :)

[ciach reszta porad, z którymi się zgadzam]

Czarnulka

1. Data: 2005-06-19 19:43:10

Od: :: stiepan :: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał(a):

[ciach]

A co powiecie np. o kremach Veet? Tak sie sklada, ze chce ogolic sie pod
pachami, ale wizja odrastajacych, klujacych (jak na twarzy) wlosow po
goleniu maszynka troszke mnie przeraza :) Widzialem reklamy tych kremow,
sa tez tanio na allegro... Pytanie: czy warto? Pomozcie biednemu
facetowi... ;)

Pozdrawiam, stiepan

1. Data: 2005-06-19 20:38:23

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

:: stiepan :: wrote:
> [...]
> pachami, ale wizja odrastajacych, klujacych (jak na twarzy) wlosow po
> goleniu maszynka troszke mnie przeraza :)

ale kremy robia dokladnie to, co maszynka - usuwaja wlos tuz przy
skorze. nie wiem, jak kluja wlosy na twarzy, ale te pod pachami
nie kluja. wiec sie nie przejmuj, tylko ogol ;)

-- kasica

korzenne zapachy
SVR spf 50 - barwiony
Re: dla biuściastych - stroje kąpielowe