depresja

1. Data: 2001-09-20 13:47:52

Temat: Re: depresja
Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
news:9ocs0c$2sk$1@news.tpi.pl...

> a może widząca więcej niż inni...
> normalni;).

Może widząca - inaczej ;)))

:)
joa

1. Data: 2001-09-20 13:48:44

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ajtne":

> Użytkownik "cbnet" :

> Jak zwał, tak zwał. Rozumiem, ze mówimy o depresji nerwicowej, a nie
> endogennej czy organicznej? Jeśli tak, to, hmm, mozna powiedzieć -
> indywidualistów. "U chorych, u których występuje depresja nerwicowa, często
> stwierdza się swoiste cechy osobowości, określane jako osobowość
> histeryczna, niedojrzała, albo antysocjalna" (S. Pużyński)

Ciekawe...
a może widząca więcej niż inni...
normalni;).
Eva

1. Data: 2001-09-20 13:55:09

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ajtne:
<> > a może widząca więcej niż inni...

> Może widząca - inaczej ;)))

To znaczy "gorzej" ;) ?

Ja myślę, że Lepiej, tzn. wyraźniej, a Ty ?
Eva

1. Data: 2001-09-20 14:00:04

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eva"

> Ja myślę, że Lepiej, tzn. wyraźniej, a Ty ?

A ja myślę, że ciemniej. Nie wydaje mi się, żeby depresja sprzyjała
klarowniejszemu oglądowi rzeczywistości. Ale nie jestem w stanie oceniać
wartościująco: lepiej/gorzej.

Pozdrawiam

joa

PS. Idę obejrzeć złotą jesień. Mam nadzieję, ze zobaczę ją wyraźnie ;)))

1. Data: 2001-09-20 14:07:01

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> A ja chciałabym wiedzieć co Ty;) .
> Depresja nie oznacza zaniechania Działań...
> ale do czasu..

Wymyslasz, to mysle. :)

Czarek

1. Data: 2001-09-20 14:11:40

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

ajtne:
> [...]
> stwierdza się swoiste cechy osobowości, określane jako
> osobowość histeryczna, niedojrzała, albo antysocjalna"

OK, podaj przyklad kogos znanego kto pasuje do tych tez. :)

Na depresje czesciej zapadaja kobiety. Jak to wyjasnisz?

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2001-09-20 14:13:04

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ajtne":

> [...]

> Pozdrawiam
> joa
> PS. Idę obejrzeć złotą jesień. Mam nadzieję, ze zobaczę ją wyraźnie ;)))

Jako zdrowa i normalna z pewnością.

Ja, jako nienormalna ;) widzę że to może być ostatnia TAKA jesień.
A na titanicu tańczą nadal. Powodzenia:)

Eva

1. Data: 2001-09-20 14:15:22

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> A na titanicu tańczą nadal.

OK, a jestes indywidualistka,
czy raczej 'stado' ponad wszystko? :)

Czarek

1. Data: 2001-09-20 14:21:17

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" :

> Eva:
>
> OK, a jestes indywidualistka,
> czy raczej 'stado' ponad wszystko? :)

OK. Jestem indywidualistką;) ale co to ma do rzeczy;) ?

Nie palę świeczek w oknie ale i nie tańczę kiedy giną ludzie
a może za chwile zginie ich znacznie więcej.
Nie wiem czy to zdrowe;) i normalne.
Raczej nie ale nie chodzi przecież o mnie.
Eva

1. Data: 2001-09-20 14:22:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> OK. Jestem indywidualistką;) ale co to ma do rzeczy;) ?

Ma wiele. :)

> Nie palę świeczek w oknie ale i nie tańczę kiedy giną
> ludzie a może za chwile zginie ich znacznie więcej.

A dlaczego nie zapalilas swieczek!? :)

Czarek

Ach, musze Wam cos powiedziec i o cos zapytac :)
Re: nowa na grupie
Troche dziwne pytania
Witam!!!!!!
Witajcie!