dieta dla zaganianych!!!

1. Data: 2002-08-06 07:00:41

Temat: Re: dieta dla zaganianych!!!
Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zGosiula" <z...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3D4EB7E4.6020706@poczta.onet.pl...

> Zgaduję - Hebalife? ;-)
> Kto obstawia coś innego?

Ja bym staiwala na DO albo Montignac'a :)

mag.

1. Data: 2002-08-06 07:04:05

Od: "clodine" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> temat

> Ja bym staiwala na DO albo Montignac'a :)

Juz predzej DO.. Montigniac'y sa jacys mniej nachalni ;)
Ale na moj gust tez Herbalife.. no chyba ze DC ;)

clodine

1. Data: 2002-08-06 16:30:07

Od: Krzysztof Kudlacik <k...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Demon internetowy "Doktor" <d...@p...onet.pl> napisał wiadomość

> Bez obrazy, ale brzmi to jak reklama z pierwszego
> lepszego czasopisma kolorowego. :)))

Ale dla mnie dobijające było to:
"nawet moj maz zaczal na mnie patrzec pelnym pozadania wzrokiem"

// oczywiście zakładam, że zdanie znaczyło:
"nawet mój mąż zaczął na mnie patrzeć pełnym pożądania wzrokiem"

bp,nnsp

--
Pozdrawiam, Krzysztof Kudłacik
.:. Camera-Obscura - recenzje filmowe : http://camera.art.pl

1. Data: 2002-08-07 08:27:05

Od: "Maniu" <3...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie kobietki - czytalam, ze potrzebujecie ciekawych informacji na
temat
Wolnego, faceci tez tu sa

> odchudzania... mnie niedawno udalo sie schudnac 10kg!!! - dla jednych to
moze

^ a ile bylo wczesniej? 210, 110, 60, 40....

> duzo, dla innych malo.... ale mnie to w pelni ucieszylo... nie musialam
niektorzy lubia Rubensa
^ lenistwo

> dodatkowo cwiczyc, zeby moja pupcia nabrala wezszych i gladkich
ksztaltow!!!
(_________)(_________)
(_)(_)

> Przede wszystkim zmniejszyl sie cellulit - nawet moj maz zaczal na mnie
patrzec
^ "a co to jest??"

> pelnym pozadania wzrokiem :-))... uwazam, ze udalo mi sie osiagnac super
^ wczesniej ogladal to w telewizji

> sukces - po wyprobowaniu juz wszelkich diet, naprawde stracilam wiare w
^ do ksiegi "GINESA" ^ czekoladki, pizza,
pepsi, czkoladki, paczki, same dietetyczne potrawki z krolika, dzika,
kaczki - taka tam zwykla wyzerka (1)

> powodzenie czegokolwiek..... a tu kolezanka namowila mnie na latwa i
^ ta co sprzedaje
takie wlasnie cud diety, herbatki itp....

> przyswajalna forme schudniecia. Wreszcie nie czuje sie glodna i moge
wreszcie
^ przez InterNet
^ zjadlam troche (1)

> patrzec sie na siebie w lustrze...:-)
^ takim specjalnym

> Moze pomyslicie, ze jest to autoreklama wlasnej proznosci, ale naprawde
^ i tak tez sobie wszyscy mysla ^
skromnosci??

> musialam to komus wreszcie powiedziec - maz juz nie chce mnie sluchac!!
:-))

^ teraz musi patrzec

> Sluchajcie - nie musicie sie wreszcie meczyc i katowac glodowkami....
^ kto sie
meczy - nalezy dbac o GRUBA i WYRAZISTA linie

> Wiecej szczegolow - zapraszam na priv lub pod tel.606918832 (wieczorem)

^ 4,99 +VAT

> pozdrawiam
Pozdrowienia

> Beata
Maniu

1. Data: 2002-08-08 17:25:14

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cóż, nie słyszałam o diecie cud- chyba, że cudem nazywasz własną silną wolę ;-)
Tak naprawdę, aby schudnąć trzeba sobie narzucić pewien reżim żywieniowy i
ściśle się go trzymać. Osoba, która chociaż raz przytyła posiada już zakodowaną
w organizmie skłonność do "nabierania" pełniejszych kształtów - wszystko więc
zależy od indywidualnego podejścia do tematu.
Życzę powodzenia w "otrzeżwianiu się", pozbawionymi jakiejkolwiek argumentacji,
informacjami ;-)
pozdrawiam
Beata
GG27002
0606918832

a juz sie tak cieszylam ze to naprawde sposób cud ;)
> a tutaj mnie wszyscy otrzezwili....(na szczescie)
> katka

samoopalacz na twarz
masc na szczury
wlosy - wypadanie