wlosy - wypadanie

1. Data: 2002-08-05 16:59:30

Temat: wlosy - wypadanie
Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
jestem pierwszy raz w tej grupie, ale z tego co czytalam wstecz to jest
cool:))))
strasznie wypadają mi wlosy, sa do ramion, czarne (farbowane, farba bez
amoniaku - zawsze Palette) wiec wszedzie widac, ale to nie jedyny problem,
nie sa pokoltunione, ale jak sie czesze rano to zbieram ze szczotki prawie
garsc,
bralam witaminy (nawet strasznie drogie), preparaty wzmacniajace, rozne
odzywki i specyfiki sugerowane przez fryzjera i NIC,
wlosy sa geste, ale ilez mozna je tracic????
pzdr,
prawie lysa

1. Data: 2002-08-05 19:07:58

Temat: Re: wlosy - wypadanie
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odzywki i specyfiki sugerowane przez fryzjera i NIC,
> wlosy sa geste, ale ilez mozna je tracic????

Normalnym objawem jest utrata 40-60 wlosow dziennie - w przypadku wlosow
dlugich wyglada to na wiecej. Wypadanie wlosow moze takze byc spowodowane
stresem, zaburzeniami hormonalnymi i niedoborem witamin (witaminki z
preparatow aptecznych sa malo przyswajalne) albo jakas choroba skory glowy.
Na wstepie mozna przeprowadzic kuracje wzmacniajaca ampulkami (np Vichy,
Yves Rocher) i lykac lub pic skrzyp polny. Jak to nie pomoze to lepiej isc
do dermatologa wzglednie endokrynologa.
Niektore dziewczyny skarza sie ze wypadaja im wlosy jak biora tabletki
hormonalne...
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-05 19:11:47

Od: "Naidoo" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do dermatologa wzglednie endokrynologa.
> Niektore dziewczyny skarza sie ze wypadaja im wlosy jak biora tabletki

bede musiala te wypadajace policzyc, jak piszesz 40 - 60 dziennie ???
pzdr,

1. Data: 2002-08-05 19:35:44

Od: "ejja" <e...@w...tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem mi sie zdazalo takie zwiekszone wypadanie wlosow,
wykonywalam wtedy kolejne czynnosci: umycie glowy nizoralem ( na wszelki
wypadek )
wylanie na glowe olejku rycynowego (niektorzy dodaja do niego zoltko)
wmasowanie lekko w skore glowy. owiniecie recznikiem, po godzinie zmycie
glowy szamponem z czarnej rzepy ( koniecznie szklana butelka)
i wtarcie na koniec odzywki radical.
Pomagalo, ale mysle ze przyczyny moga byc rozne wypadania wlosow.

To moze jeszcze cos na wlosy?
biedne stopki ;)
Gabinet Kosmetyczny
tonik do cery tłustej -