rogowacenie pięt

1. Data: 2002-08-05 11:48:09

Temat: rogowacenie pięt
Od: "Ela K." <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie grupowicze,

Mam do Was pytanie dot. znajomości jakiś preparatów, które szybko potrafią
sobie poradzić z twardą skórą na piętach.
Moja mama chodzi boso całe lato i narobiła sobie szkody. Teraz nie wie czym
usunąć taką ilość twardego naskórka.
W aptece polecono mi jakieś preparaty, ale one bardzo powoli działają. Wiem,
że można dostać jakiś środek, który działa jednorazowo, ale nie pamiętam jak
się nazywa.

Jeśli wiecie coś na ten temat, bardzo prosze o odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie

Ela

1. Data: 2002-08-05 18:54:53

Temat: Re: rogowacenie pięt
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela K." <e...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jak
> się nazywa.
>
> Jeśli wiecie coś na ten temat, bardzo prosze o odpowiedź.

Na pewno pomoze wizyta u pedicurzystki - zetnie naskorek za pomoca
"skalpelka". Zreszta samo urzadzenie wraz z zapasowymi ostrzami mozna kupic
w sklepie kosmetycznym. Chyba Scholl ma tez preparat do zmiekczania
zrogowacialej skory na podeszwach stop. Nadmierne rogowacenie skory na
podeszwach wystepuje takze w przypadku niedoboru wit A bodajze...
Pozdrawiam
DominikaNM

1. Data: 2002-08-06 19:05:59

Temat: Odp: rogowacenie pięt
Od: "dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela K. <e...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ailoln$s8j$...@n...tpi.pl...
> [...]
jak
> się nazywa.
>
> Jeśli wiecie coś na ten temat, bardzo prosze o odpowiedź.

Coś kiedyś czytałam na ten temat. Pisało żeby używać kremów z mocznikiem lub
paracelamolem. Pytaj w aptekach. Ale o ile wiem to nie działa jednorazowo.
Więc chyba jedynie ten zabieg u kosmetyczki .

1. Data: 2002-08-06 21:51:42

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paracelamolem. Pytaj w aptekach. Ale o ile wiem to nie działa
jednorazowo.
> Więc chyba jedynie ten zabieg u kosmetyczki .

Ostatnio musialam szybciutko zadzialac w sprawie moich stop. W ciagu trzech
dni wrocily do stanu idealnego ze stanu oplakanego. Moj sposob to: najpierw
wymoczyc stopy w wodzie z sola ( moze byc zwykla, moze byc kapielowa), potem
pumeks, potem krem zluszczajacy Sholla ( Rough Skin Remover), na koniec krem
silnie nawilzajacy Sholla ( Deep Moisturiser). Trzy wieczory i stopy jak
nowe, choc myslalam, ze beda potrzebowaly wiecej czasu po dlugim
zaniedbaniu.

pozrd.
al

Poleccie cos do ust