Tanie HITY

1. Data: 2002-08-05 09:36:25

Temat: Tanie HITY
Od: "Iwona Banach" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wiec chodzi mi o to,
co takiegi drogie Panie i Panowie (zeby nie bylo ;-) )

znalazlyscie w sklepach, co mialoby mini cene a swoim bardzo drogim
odpowiednikom dorownywalo lub nawet przewyzszalo ?

bo ja szczerze mowiac mam z tym problem, a cieszylo by mnie
i mojego TZ, gdybym np. za kosmetyk nie placila w setkach (100, 200 zł)
a w dziesiatkach - chociaz jeden przyklad ?

Z mojego doswiadczenia jest z tym problem, jezeli np. chce oszczedzac
na podkladze to zawsze wyrzucam zamiennik i wracam na stare,
ale drogie "smieci".

pozdrawiam wszystkich
iwona banach

1. Data: 2002-08-05 09:57:02

Temat: Re: Tanie HITY
Od: "Kaśka" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a wiec chodzi mi o to,
> co takiegi drogie Panie i Panowie (zeby nie bylo ;-) )
> znalazlyscie w sklepach, co mialoby mini cene a swoim bardzo drogim
> odpowiednikom dorownywalo lub nawet przewyzszalo ?

Swego czasu byl taki watek na forum GW "przeboje kosmetyczne za grosze".
Jesli i tutaj bedzie taki sam odzew to poruszylas lawine :)

Ja nie mam porownania z drogimi produktami bo zwyczajnie mnie nie stac -
takie uroki mlodosci, ze sie jeszcze nie zarabia :)

A z nizszej polki moge polecic:
- maseczke Dax Cosmetics Minerały - swietnie nawilza
- krem do rak Glicea - zaden inny sie chyba z nim nie rowna
- balsam do ust Tisane

> Z mojego doswiadczenia jest z tym problem, jezeli np. chce oszczedzac
> na podkladze to zawsze wyrzucam zamiennik i wracam na stare,
> ale drogie "smieci".

Na podkladach podobno nie oplaca sie oszczedzac... no coz, nie uzywam.
Posmarowalam sie kiedys podkladem Soraya i zaraz go zmylam - juz wole nie
miec nic na twarzy :)

K.

1. Data: 2002-08-05 10:56:47

Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Banach"
> znalazlyscie w sklepach, co mialoby mini cene a swoim bardzo drogim
> odpowiednikom dorownywalo lub nawet przewyzszalo ?

Krem Biomin jogurtowy za 6 zł, według mnie świetny dla skóry
nawet bardzo mocno przesuszonej i złuszczonej, od razu po posmarowaniu
łuski znikały (na stałe) a skóra dobrze nawilżona i gładka.
Asia Słocka

1. Data: 2002-08-05 11:02:03

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Iwona Banach <i...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> znalazlyscie w sklepach, co mialoby mini cene a swoim bardzo drogim
> odpowiednikom dorownywalo lub nawet przewyzszalo ?

I piszcie w jakich sklepach!

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-05 11:05:09

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

- Pianka do mycia twarzy i demakijażu - Inter-Fragrances ok. 12 zł. Pianka
zmywa makijąż i nawet po tuszu wodoodpornym nie zostają mi kręgi pod
oczami.Dla tych, którzy myją twarz wodą - rewelacja. Oczywiście jest to moja
subiektywna ocena, ale od dłuższego czasu szukałam czegoś do mycia twarzy,
gdyż nie lubię mzmywać twarzy mleczkiem itp. Czuję się niedomyta.
- Cienie Rimmela
- kredka do oczu Szafir

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-05 11:15:40

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na podkladach podobno nie oplaca sie oszczedzac... no coz, nie uzywam.
> Posmarowalam sie kiedys podkladem Soraya i zaraz go zmylam - juz wole nie
> miec nic na twarzy :)

ja z Soraya mialam podobne doswiadczenia (jesli chodzi o podklad, bo inne
produkty to inna "inszosc")
Ale z drogimi tez nie jest rozowo. Najdrozszy podklad, jaki sobie w zyciu
kupilam, to Facefinity Max Factor. Kosztowal mnie 58 zl z hakiem. Naprawde
bolalo. I co? Po czterech dniach oddalam go siostrze, bo u mnie wywolywal
podraznienie skory (normalne pryszcze, horror!, skora swedziala, robily sie
czerwone krostki i w ogole). Wcale nie byl taki "na caly dzien" i zostawial
slady na ubraniu, a jakze. Bardzo jestem zadowolona z podkladu matujacego
Rimmel za 20 zl chyba. A, no i fajny jest krem koloryzujacy Avonu, bardzo
lekki, ale nie matuje niestety (westchniecie).
A latem rzeczywiscie, lepiej nic nie miec na twarzy :))
Zwlaszcza jak twarz jest mloda :))

A z sorai polecam zel do mycia twarzy z serii Anty (dla cery tradzikowej)
Kupuje tez polskie kremy, ale kosztuja one okolo 15-18 zl, wiec nie wiem,
czy sa "za grosze". Raczej juz nie.

"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-05 11:32:59

Od: "Maga" <h...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja ostatnio kupilam utwardzacz do paznokci z firmy Hean za 7.50 i wygląda
na bardzo fajny. Coprawda uzywalam dotad ze dwa razy, ale trzyma sie jak
diabel, lepiej, niz np multikompleks z Avonu.
Maga
Użytkownik Iwona Banach <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ailh0l$1bc$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-08-05 18:51:01

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona Banach" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a wiec chodzi mi o to,
> co takiegi drogie Panie i Panowie (zeby nie bylo ;-) )
>
> znalazlyscie w sklepach, co mialoby mini cene a swoim bardzo drogim
> odpowiednikom dorownywalo lub nawet przewyzszalo ?

Z reguły koncerny kosmetyczne posiadajace kilka marek produkuja ten sam lub
podobny kosmetyk pod dwiema nazwami i w roznych opakowaniach i cenach. Liste
takich produktow znalazlam kiedys na zagranicznej stronce tyle ze byly to
kosmetyki nie dostepne u nas. Na forum wizaz.pl byla kiedys o tym dyskusja i
wypowiadala sie na ten temat biotechnolozka robiac porownanie skladu kilku
kosmetykow. Wiem na pewno o kilku produktach koncernu L`oreal, ktory posiada
marki massmarketowe i selektywne, ze maja ten sam sklad tylko inne
opakowanie i nazwe (no i oczywiscie cene), ale nie pamietam o ktore
kosmetyki chodzilo (chyba jakis krem z L`oreal byl identyczny jak krem
Helena Rubinstein - tez sa ich wlascicielami).
Pozdrawiam
DominikaNM

krem bezzapachowy
Re: Probek ciag dalszy.
Pryszcze
Pliniczek
Re: Zima,wiosna, czy co?Czy ktos mnie oswieci?