dieta kopenhaska?

41. Data: 2005-03-16 10:19:13

Temat: Re: dieta kopenhaska?
Od: "kaska" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie jestem drugi dzień na kopenhaskiej i jakoś nie za bardzo sie
> czuję , jestem słąba, zmeczona.Czy ktoś z grupowiczów  ma, miał  podobne
> doświadczenia i jak oceniacie te dietę?

Nie stosowałam tej diety i nie bardzo wiem o co w niej chodzio.Mozesz
przyblizyć mi ja???

42. Data: 2005-03-16 17:00:59

Od: Basia <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kaska napisał:

> Nie stosowałam tej diety i nie bardzo wiem o co w niej chodzio.Mozesz
> przyblizyć mi ja???

To bardzo wyczerpująca dieta (ok. 600 kalori dziennie). Ja przerwałam,
po 5 dniach, byłam zmęczona, słaba i dałam sobie spokój. Schudłam ale to
pewnie woda. Jak jestes zainteresowana to szukaj na forum gazety, tam
piszą wszystko na temat.
Powodzenia

43. Data: 2005-03-18 06:52:57

Od: "WaldemarW" <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> 5 dniach, byłam zmęczona, słaba i dałam sobie spokój. Schudłam ale to
> pewnie woda. Jak jestes zainteresowana to szukaj na forum gazety, tam

Jestem juz prawie niecałe 2 miesiace po tej diecie. Przed wazylem 98 kg, po
90 kg. W tej chwili jem prawie normalnie tak jak jadlem przed diete z ta
roznica tylko ze na kolacje nie jadam tlustych posilkow i malo. waga
utrzymuje mi sie na poziomie tych 90 kg. Nie widze zadnego efektu jojoi
sadze ze gdyby mial nastapic to juz teraz przybralbym na wadze a tak nie
jest.
Diete sama przeszlem bez zadnych objawow. zadnych oslabien. Jedynie tylko
bylem glodny ale to mozna wytrzymac.

pozdr

44. Data: 2005-03-18 07:07:32

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik WaldemarW pisze:

> Diete sama przeszlem bez zadnych objawow. zadnych oslabien. Jedynie tylko
> bylem glodny ale to mozna wytrzymac.
Ciekawe czy i ile mięśni spaliłeś...

--
mj