dieta przedszkolaka - smacznego

1. Data: 2006-09-09 13:48:11

Temat: dieta przedszkolaka - smacznego
Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowa Dieta-Cud, zwana Dieta Przedszkolaków.

Prawdopodobnie zwróciłyście uwagę na fakt, że większość trzylatków jest
szczupła. Teraz przepis na ich sukces w tej dziedzinie staje się dostępny
dla wszystkich w tej oto nowej diecie.
Wskazana jest konsultacja z lekarzem przed jej rozpoczęciem, w przeciwnym
wypadku, będziesz musiała się z nim zobaczyć po jej zakończeniu, tak czy
inaczej.
Powodzenia!

DZIEŃ PIERWSZY..
Śniadanie:
Jajecznica z jednego jajka, jedna grzanka z dżemem z winogron.
Zjedz dwa kęsy jajecznicy, przy pomocy palców, zrzuć resztę na podłogę.
Jeden raz ugryź grzankę, następnie rozsmaruj dżem po swojej twarzy i
obrusie.

Drugie Śniadanie:
Cztery woskowe kredki (dowolnego koloru), garść ziemniaczanych chipsów, i
szklanka mleka (3 łyki tylko, resztę proszę rozlać).

Obiad:
Suchy patyk, dwie groszówki i jedna złotówkę, cztery łyki rozgazowanego
Sprite'a.

Zagryzka przed snem:
Rzuć grzankę na podłogę w kuchni.

DZIEŃ DRUGI..
Śniadanie:
Podnieś z podłogi wczorajszą, wyschniętą grzankę i zjedz ją.
Wypij pół butelki wyciągu z wanilii albo jedną buteleczkę farbki do
kolorowania jedzenia.

Drugie Śniadanie:
Połowę szminki w jaskrawym różowym kolorze i garść suchego psiego jedzenia,
jedną kostkę lodu, jeśli masz na to ochotę.

Popołudniowa przekąska:
Liż tak długo lizaka aż zrobi się klejący, zabierz na dwór upuść do piasku.
Podnieś i liż tak długo aż zrobi się czysty.
Wtedy wnieś go do domu z powrotem i upuść na dywan.

Obiad:
Mały kamyk, albo nieugotowane ziarnko grochu, wepchnij do lewej dziurki w
nosie.
Wylej sok z winogron na ubite ziemniaki, zjedz łyżeczką.

DZIEŃ TRZECI..
Śniadanie:
Dwa naleśniki z dużą ilością syropu, zjedz jeden, palcami, wetrzyj syrop we
włosy. Szklanka mleka, wypij połowę, włóż drugiego naleśnika do reszty mleka
w szklance.
Po śniadaniu, podnieś wczorajszego lizaka z dywanu i zliż włoski,
połóż na siedzeniu najlepszego wyściełanego krzesła.

Drugie śniadanie:
3 zapałki, kanapkę z masłem orzechowym i dżemem.
Wypluj kilka gryzów na podłogę.
Wylej szklankę mleka na stół i wypij siorbiąc.

Obiad:
Miseczka lodów, garść chipsów, trochę czerwonego ponczu.
Spróbuj wyśmiać trochę ponczu przez z nos jeżeli dasz radę.

OSTATNI DZIEŃ..
Śniadanie:
Ćwiartkę tubki z pastą do zębów (jakiegokolwiek smaku), kawałek mydła,
oliwkę, szklankę mleka wlej do miseczki z płatkami kukurydzianymi, dodaj pół
szklanki cukru.
Gdy płatki zmiękną, wypij mleko, a resztą nakarm psa.

Drugie Śniadanie:
Zjedz okruszki chleba z podłogi w kuchni i dywanu w pokoju gościnnym.
Znajdź lizaka i zjedz go do końca.

Obiad:
Połóż spaghetti na grzbiecie psa, włóż klopsy mięsne do uszu.
Włóż budyń do soku i wyssij przez rurkę.

Powodzenia

dogma

2. Data: 2006-09-09 15:59:00

Temat: Re: dieta przedszkolaka - smacznego
Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dogma24 napisał(a):
> Nowa Dieta-Cud, zwana Dieta Przedszkolaków.
Ale się wysiliłaś...

3. Data: 2006-09-09 16:39:02

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisał(a):
> Ale się wysiliłaś...

a co zazdraszczasz???

4. Data: 2006-09-09 17:13:36

Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 09 Sep 2006 18:39:02 +0200, dogma24 napisał(a):

> a co zazdraszczasz???

Ja w kwestii formalnej. To jest grupa polskojezyczna.

--
pozdrawiam,
Maciek

5. Data: 2006-09-09 17:15:59

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):

> Ja w kwestii formalnej. To jest grupa polskojezyczna.

no prosze...
jestem na grupie od 2 lat i jeszcze nie zauwazylam...
czlowiek sie uczy przez cale zycie...
dogma

6. Data: 2006-09-09 17:26:11

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-09-09 18:39:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *dogma24* skreślił te oto słowa:

> a co zazdraszczasz???

Nie wystarczyło Ci, ze juz na innej grupie ktos wczoraj Ci napisał, ze to
stare, znane itd.
Po co to wklejasz na kolejną grupę?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

7. Data: 2006-09-09 20:16:35

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
> przyrody grupowicz *dogma24* skreślił te oto słowa:

> Nie wystarczyło Ci, ze juz na innej grupie ktos wczoraj Ci napisał, ze to

Żeby zaliczyć "double impact" ;-)

Qra

8. Data: 2006-09-10 10:29:27

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Nie wystarczyło Ci, ze juz na innej grupie ktos wczoraj Ci napisał, ze to
> stare, znane itd.
> Po co to wklejasz na kolejną grupę?

pewnie dlatego ze nie mam co robic...

9. Data: 2006-09-10 11:19:45

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dogma24 napisał(a):
> pewnie dlatego ze nie mam co robic...
Po prostu gotuj - nomen omen...

10. Data: 2006-09-10 11:35:42

Od: dogma24 <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia napisał(a):

> Nie wystarczyło Ci, ze juz na innej grupie ktos wczoraj Ci napisał, ze to
> stare, znane itd.
> Po co to wklejasz na kolejną grupę?

tak czy inaczej proponuje zakonczyc watek...
oberwalo mi sie (nie powiem, ze tak ze sie nogami nakrylam) ale oberwalo...
i bede miala to nastepnym razem na uwadze...
dogma

Podaje przepis na krolika...z z..
PSIORNIA CZY PSIARNIA?
AGD inox - koniec kłopotów ze śladami palców i zaciekami !
Czy jest szansa na botwinę?
Spam - moze sie przyda???