dieta przy celiakii

następny post »
From: GosiaH <g...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: dieta przy celiakii
Date: Thu, 18 Jul 2002 08:59:18 GMT
Sender: g...@f...onet.pl@pq250.krakow.cvx.ppp.tpnet.pl

Witam wszystkich pierwszy raz na grupie.
może mi ktoś z Was podać linki lub namiary na książki dotyczące diety
dzieci z celiakią?

Przy okazji, jak już tu wpadłam, to podzielę się moimi
spostrzeżeniami: podpatruję tę grupę już parę tygodni i muszę
zauważyć, że od momentu jej powstania (a wtedy stosowałam dietę
Diamondów i byłam żywo zainteresowana tematem) zmieniło się na lepsze
to, że nie ma już tu tylko i wyłącznie TWA zwolenników DO.

Nie widzę tu osób, które stosują/stosowały dietę Diamondów lub jej
odmiany, ale ja bym z chęcią wymieniła doświadczenia.
Z moich obserwacji: zaczęłam stosować dDiam (dla skrócenia zapisu
pozwolę sobie) jak mnie po 9miesiącach karmienia piersią i wbrew
wszelkim opowieściom jak to się chudnie wtedy wkurzył mój ciężar
właściwy ciała ;-) znaczy, nawet na golasa i na czczo waga wahała się
w okolicach 70kg znacznie ją przekraczając.
Schudłam do 63kg, karmiłam dziecko z powodzeniem jeszcze wiele
miesięcy i to uważam za swój sukces.
To tyle wstępem
Zapraszam do pogadania a Wam komunikuję, że będę sobie taką przydatną
(zwłaszcza kobiecie) grupę podpatrywać, a może jeszcze się kiedyś
udzielę ;-)

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH