dieta sportowca

1. Data: 2005-08-28 17:54:33

Temat: dieta sportowca
Od: "LuKaS" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Trenuje 110 przez plotki. 15lat,185 wzrostu 70 kg wagi. Chcialbym prosic o
uzupelnienie diety jesli cos jeszcze jest potrzebne:

Sniadanie:
-platki musli z mlekiem,
-kanapka z szynka/serem i dzemem
-koktajl bialkowy

Obiad:
-mieso
-makaron
-owoce/warzywa

Kolacja:
-kanapka z szynka/serem i dzemem
-koktajl bialkowy.

Koktajl robie sam(mleko 0%, owoce, miod). Czy przepis na niego jest dobry
czy cos jeszcze powinienem dodac??

2. Data: 2005-08-28 21:56:34

Temat: Re: dieta sportowca
Od: Paweł Kańka <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

LuKaS wrote:
> [...]
> -koktajl bialkowy.
>
> Koktajl robie sam(mleko 0%, owoce, miod). Czy przepis na niego jest dobry

może zaglądnij na stronę Fundacji JedzDobrze (w której się udzielam -
patrz mój email) - tam jest do ściągnięcia program Dr.Dietman - który ci
pokaże ile powinieneś zjeść poszczególnych składników pokarmowych
(energii, białek, węglowodanów, witamin i minerałów), wpiszesz swój
jadłospis i zobaczysz czego Ci ewentualnie brakuje... możesz również
sprawdzić w jakich produktach jest dany składnik itp.

jak wejdziesz na stronę to w prawym górnym rogu jest 'baner" Program
Dr.Dietman" trzeba tam coś poklikać i możesz go ściągnąć. nasza Fundacja
udostępnia go za darmo... niestety jest to chyba 50 MB... :(

jeżeli będziesz miał jakieś pytania co do praogramu to zapraszam,
również na priv...

pzdr
murek

PS. jest też storna www.jedzdobrze.pl/testowa jest to (jak nazwa
wskazuje) strona w trakcie przygotowywania, ale myślę, że możesz tam też
zajzec, można poczytać o składnikach pokarmowych, dietach i innych
różnych takich rzeczach

3. Data: 2005-08-28 22:49:42

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Kańka" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> udostępnia go za darmo... niestety jest to chyba 50 MB... :(
>
> jeżeli będziesz miał jakieś pytania co do praogramu to zapraszam,

zmień kodowanie :/

Jaka dieta po usunięciu woreczka żółciowego
Niedobory na D"O"
PROFESJONALNA SYNCHRONIZACJA PÓŁKUL MÓZGOWYCH !