dieta w chorobie nowotworowej

1. Data: 2004-03-13 12:08:51

Temat: dieta w chorobie nowotworowej
Od: "beagaj" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

j.w.- czymacie może jakieś pewne informacje na dany temat- pozdro.- bea

2. Data: 2004-03-15 07:30:53

Temat: Re: dieta w chorobie nowotworowej
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beagaj" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> j.w.- czymacie może jakieś pewne informacje na dany temat- pozdro.- bea

Ja bym proponował dietę oparta na warzywach i owocach, kóra ułatwia
oczyszczanie organizmu.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-03-15 10:54:29

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> j.w.- czymacie może jakieś pewne informacje na dany temat- pozdro.- bea

W przypadku chorób (z zwłaszcza nowotworów) _bez _ lekarza siem nie
obejdzie. Po konsultacjach telefonicznych (mama wtedy nie nadawała się do
transportu - patologiczne złamanie kości) ustaliliśmy proporcje B-T-W na
30-90-20 (T-właściwie do oporu). Jak się stan nieco poprawił zmniejszyliśmy
T i mama schudła 20 kg. Takie drastyczne proporcje prowadzą do ciągłego
stanu ketozy i dlatego ważna jest konsultacja lekarska czy organizm wytrzyma
(nie może być cukrzycy). Mama ciągle żyje a na początku 2000 roku miała
rokowania 2-6 mies. życia.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

4. Data: 2004-03-16 14:56:11

Od: "s(00)mal" <s...@o...pl_usun-myslniki> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Mar 2004 08:30:53 +0100, Trapez
<t...@p...wp.pl> napisał:

> Ja bym proponował dietę oparta na warzywach i owocach, kóra ułatwia
> oczyszczanie organizmu.

I jeszcze nastawienie:) Rak to nie wrog, tylko komorki TWOJEGO (znaczy nie
twojego, tylko przedmowcy;)) organizmu, ktore troche oglupialy.

--
s(00)mal . gg:1337396 . w:89.5
Kiedy byłem małym gnojem bardzo chciałem być playboyem.

dieta po zabiegu
dieta po zabiegu
dieta Atkinsa - chleb o obnizonej ilosci weglowodanow
Dieta w święta !!!
Kombucha