waga łazienkowa elektroniczna

1. Data: 2004-03-13 17:11:31

Temat: waga łazienkowa elektroniczna
Od: "Nika" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanko. Czy wagi mierzace zawartosc tluszczu naprawde go mierza
czy po prostu "obliczaja" na podstawie podanego wzrostu i zwazenia? Czy
takie mierzenie tluszczu jest wiarygodne? Chodzi o to, ze poniewaz miesnie
waza wiecej, to ktos bardziej umiesniony mimo takiej samej wagi moze miec
mniej % tkanki tluszczowej i czy to ta waga wykaze?

Nika

Serdeczne pozdrowienia dla wszystkich!

2. Data: 2004-03-13 18:44:28

Temat: Re: waga łazienkowa elektroniczna
Od: Wojciech Wierba <w...@m...desy.de> szukaj wiadomości tego autora

Nika wrote:
> [...]
> waza wiecej, to ktos bardziej umiesniony mimo takiej samej wagi moze miec
> mniej % tkanki tluszczowej i czy to ta waga wykaze?

Sila by pisac, ale...
Wagi mierzace zawartosc tluszczu (akurat mam na tapecie projekt zegarka
mierzacego oprocz pulsu, kalorii rowniez % tluszczu) mierza go na
zasadzie roznicy opornosci tkanki tluszczowej i miesni.
Dokladnosc takiego pomiaru to okolo +-30% bo funkcja jest
stabelaryzowana dla sredniej z populacji.
Ale roznicowo ( to znaczy, czy ubywa nam tluszczu) mozna sie tym
posilkowac.
Pozdrawiam
Wojtek

dieta w chorobie nowotworowej
dieta po zabiegu
dieta po zabiegu
dieta Atkinsa - chleb o obnizonej ilosci weglowodanow
Dieta w święta !!!