dimoksycylina??

1. Data: 2006-05-21 10:25:06

Temat: dimoksycylina??
Od: " Rochelle" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Potrzebuje nazwy chemicznej dimoksycyliny (spazmolityk
muskulotropowy) albo chociaz podstawnikow przy benzenie, bo reszte mam { 6,7
dietoksy-1(3`,4`...........benzylo)izochinolina }
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-06-19 17:18:46

Temat: Re: dimoksycylina??
Od: uksh <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rochelle napisał(a):
> [...]
> muskulotropowy) albo chociaz podstawnikow przy benzenie, bo reszte mam { 6,7
> dietoksy-1(3`,4`...........benzylo)izochinolina }

powinno być w Chemi leków zająca, właśnie zaglądałem do zejcy, ale nie
uwzględnił

Lactobacillus casei rhamnosus czy to to samo co Lactobacillus rhamnosus ?
technik farmacji a praca za granicą
Paski do glukometru GLUCOCARD Test Strip II
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny