diprophos - jak dlugo dziala?

1. Data: 2006-06-01 16:32:27

Temat: diprophos - jak dlugo dziala?
Od: aknoT <a...@u...to.elb.vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów.

Ok. 3 tygodnie temu - ze względu silne bóle w sródstopiu - otrzymałem
okołostawowo zastrzyk z preparatu Diprophos.
Chciałbym dowiedzieć się, jak długo ten preparat działa od momentu
iniekcji - zauważyłem znaczącą poprawę (utrzymującą się już nieco ponad
3 tygodnie) i chciałbym dowiedzieć się czy jest to tylko skutek
działania ww. specyfiku, czy też doszło do trwałej poprawy (podczas, gdy
lek przestał już działać).

P.S. Zauważyłem, że po podaniu preparatu doszło też do krótkotrwałej
poprawy (trwała ok. 2 tygodnie) w moim łojotokowym zapaleniu skóry. Czy
nawrót tego schorzenia oznacza że preparat przestał już działać w ogóle,
czy też może przestał działać ogólnoustrojowo (jeżeli użyłem złego
słownictwa - przepraszam - w dziedzinie medycyny jestem absolutnym
dyletantem), a na stawy w okolicach iniekcji jeszcze działa?

Z góry dzięki za odpowiedź.