dla znawców RTG lub ortopedów.

1. Data: 2004-06-01 09:56:50

Temat: dla znawców RTG lub ortopedów.
Od: WITUX <w...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich
W sobote (29.05.2004) upadłem na ręke i poszła :(, ból niesamowity.
W niedziele założyli mi gips, i powiedział lekarz ze podejrzewa ze mam
złamanie kosci łódeczkowatej nadgarstka.
W poniedziałek w nocy byłem na pogotowiu bo niemoglem spac tak mnie
mocno bolalo, tam był inny lekarz i powiedzial ze niewidzi tu zlamania
k.łódeczkowatej tylko mam zł. jakiegos wyrostka.
Tu umiescilem zdjecie mojej reki http://www.swp3.republika.pl/rtg.jpg
oglądnijcie i napiszcie czy to powazna sprawa i ile mnie tak bedzie
bolalo oraz ile bede nosil gips ??
dzieki z gory
pozdr...
witux

2. Data: 2004-06-01 15:54:29

Temat: Re: dla znawców RTG lub ortopedów.
Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skan nie jest 100% wyraźny ale...
Najprawdopodobniej masz zwichnięcie kości księżycowatej + złamanie wyrostka
rylcowatego k. łokciowej. Biegusiem do lepszego ortopedy, trzeba to nastawić
a jak się nie da operować.

przyczyna nieswiezego oddechu +żołądek
Sauna i solarium czy zdrowe?
Jak radzić sobie z komarami?
rak piersi?
Wziolem po raz pierwszy amfetamine i myslalem ze UMRE ?????