dlaczego puchnie

1. Data: 2004-05-29 20:44:03

Temat: dlaczego puchnie
Od: "abrh" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

po wyjenciu żyły na b pas operacji serca,,, stopa i powyzej puchnie ,co
robić,, byłam u naczyniowca powiedział że to nie naczynia tylko że moze być
nowotwór ginekologiczny albo wątroby ,moze nerek.albo odbytu.czy lekarz
pisze nadzwyczajny ma prawo gdybać.grażyna

2. Data: 2004-05-30 11:11:32

Temat: Re: dlaczego puchnie
Od: "pestifer" <p...@C...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "abrh" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nowotwór ginekologiczny albo wątroby ,moze nerek.albo odbytu.czy lekarz
> pisze nadzwyczajny ma prawo gdybać.grażyna

to normalne, ze po pobraniu zyly do pomostu konczyna puchnie. po pierwsze
konieczna jest rehabilitacja, cwiczenia. podczas spoczynku, szczegolnie
nocnego wskazana jest elewacja tak aby pieta byla 10-15 cm ponad podlozem.
jesli miazdzyca nie objela naczyn w operowanej konczynie i nie ma zaburzen
ukrwienia dobre bylyby uciskowe produkty p/zylakowe (podkolanowki,
ponczochy). ponad to mozesz przyjmowac leki stosowane rutynowo przy
zylakach.
a tak w ogole to nie bylas do kontroli u kardiochirurga? nie zglosilas
problemu? bo nie wierze, ze by ci nie pomogl

Konwertaza angiotensyny - gdzie zrobic takie badanie?
Wstrząśnienie mózgu
neurolog`;(
Kardiologicznie
Szukam lekarza pracujacego w UK