dlonie

1. Data: 2003-01-20 19:15:27

Temat: dlonie
Od: "zlotawy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od jakiegos czasu puchnie mi dlon, zwlaszca gdy jest na zimnie.. opuchlizna
pojawia sie na drugi dzien. Do tego obie dlonie sa mocno czerwone. Co to
moze oznaczac? Ostatnio gorzej (znacznie) sie odzywiam, czy to moze miec
wplyw?

pozdrawiam
zlotawy

2. Data: 2003-01-20 21:14:20

Temat: Re: dlonie
Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zlotawy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pojawia sie na drugi dzien. Do tego obie dlonie sa mocno czerwone. Co to
> moze oznaczac? Ostatnio gorzej (znacznie) sie odzywiam, czy to moze miec

może ale nie aż tak. Odpowiedni specjalista to angiolog. W gre wchodzą
choroby naczyniowe ale też kilka poważnych chorób ogólnych. Idz do lekarza.
pozdr
pozdr

3. Data: 2003-01-21 16:21:55

Od: "zlotawy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> może ale nie aż tak. Odpowiedni specjalista to angiolog. W gre wchodzą
> choroby naczyniowe ale też kilka poważnych chorób ogólnych. Idz do

angiolog? ojej...
zawsze mialem zimne dlonie, pewnie cos z krazeniem...

bylem u ogolnego, badanie krwi bylo dobre..

pozdrawiam
zlotawy

badania krwi (dlugie)
Zespol Gilberta