« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2007-10-05 16:54:52
Temat: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.
Chce ktoś z waś mieć problem?
Polecam zakup krzesła w firmie nowy styl.
Ale po kolei....
Uczestnicy dramatu:
- Firma Nowy Styl, Krosno, która ma klienta w dupie
- Firma biurowe.com, Bielany Wrocławskie, która ma klienta wybitnie w dupie
- Firma Akea Meble, Wrocław, która ma klienta w różnych miejscach
- Klient, czyli ja
- Krzesło
Przyszedł kwiecień roku pańskiego 2007 i stwierdziłem, że warto by wymienić
wysłużone krzesło biurowe na coś lepszego. Długo szukałem w sieci i w
sklepach, aż znalazłem - krzesła z serii Quo Sideo.
Chętnych zapraszam - http://www.quosideo.com/ - prawda, że robią niezłe
wrażenie? Sklep namawiał mnie na zakup T-Bara, ale po wizycie na Bielanach
skusiłem się jednak na model Trinity. Wszystko pięknie, czas oczekiwania do
dwóch tygodni.
I się zaczęło.
Dwa tygodnie w wykonaniu firmy nowy styl oznaczają, że po miesiacu
dobijania się i słuchania różnych wymówek (a to że obić nie mają, a to że
brakuje mechanizów do oparcia...) w końcu pudło z częściami dotarło do
sklepu. Zapłaciłem jedyne 1018.70zł i stałem się posiadaczem najbardziej
wkur.. krzesła w swoim życiu.
Przez pierwsze cztery dni byłem zachwycony - wygodne, dźwigni tyle, że
można by z nich doktorat zrobić, regulacja wszystkiego co się da - zrobi
się z niego zarówno krzesło do pracy jak i wygodny fotel do filmów...
Ale zaczęło skrzypieć.
I to nie jakoś lekko, ale tak, że wieczorem siedzieć się na nim nie dało,
bo każdy ruch powodował wielki ZGRZYT.
Telefon do sklepu, tam mnie wyśmiali. No to załadowałem następnego dnia
krzesło do auta i im zawiozłem - krótka prezentacja, strzelili karpika i
"no faktycznie, zajmiemy się tym".
Następne kilka tygodni to były zapewnienia, że serwisant już jedzie. Tu
mała dygresja - firma nowy styl zatrudnia JEDNEGO serwisanta na CAŁY Dolny
Śląsk. Do tego zmieniają się jak w kalejdoskopie, przyczyn nie muszę chyba
przytaczać. Stąd umówienie się na jakiś termin graniczy z cudem.
Dodajmy dla porządku, że dystrybutor nowego stylu na bielanach ma chyba
zablokowane rozmowy wychodzące, bo nie zliczę zapewnień, że "jutro
zadzwoni".
W międzyczasie zaczęło skrzypieć oparcie...
Oczywiście równie głośno. I na inną nutę - drewno o drewno.
Naładowanie do środka smaru niewiele dało - w samej konstrukcji coś jest
wybitnie spieprzone.
Koniec końców sklep sam ściągnął mechanizm od tego krzesła (usłyszałem też,
że podobno z tym modelem są takie właśnie problemy...) i wysłali własnego
serwisanta. Ten przyjechał, powalił młotkiem, mechanizm wymienił. Na wieść
o oparciu rozłożył ręce - obiecał załatwić nowe.
Chyba nikt się nie zdziwi, że następnego dnia nowy mechanizm też zaczął
skrzypieć, jeszcze gorzej niż poprzedni...
W międzyczasie zdobyłem numer komórki tych na bielanach i sam zacząłem ich
ścigać, jak też centralę firmy - aż zdarzył się cud, serwisant sie odezwał
i nawet przyjechał (dzień później niż obiecywał, ale i tak jak na standardy
tej firmy to był błysk). Usiadł na krześle, obmacał, pomedytował, obiecał
zamówić części i się odezwać za tydzień.
Po dwóch tygodniach w końcu sie do niego dodzwoniłem. Podobno części jadą.
I jadą... i jadą... następnie usłyszałem, że kurier zgubił paczkę...
Parę dni później sam wyjechałem na tydzień. Po powrocie dzwonię - paczka
się znalazła, została wysłana do sklepu, miała być na czwartek. Była w
poniedziałek - ten w zeszłym tygodniu. W sklepie z kolei usłyszałem, że nie
mają ludzi którzy by się tym zajęli, ale się odezwą. I tak sobie naiwnie
czekam, przypominając sobie o zadzwonieniu do nich dopiero wieczorami.
Gratuluję tym którzy dotarli do końca. I nie życzę wam kupowania w tej
niepoważnej firmie, lub u jej żałosnych przedstawicieli.
Przypomina mi to wszystko trochę tepsę - marketingowo pierwsza klasa, ale
pod spodem dno, wodorosty i pięć metrów mułu.
To teraz kolejny skrzypiący weekend - ciekawe czym się wykręcą w
poniedziałek.
I tak się z nimi wożę od maja. Czy ta cała federacja konsumentów potrafi
coś zdziałać?
Crosspost warning, FUT: pl.pregierz
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2007-10-05 20:45:37
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.On 2007-10-05 18:54:52 +0200, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> said:
> I tak się z nimi wożę od maja. Czy ta cała federacja konsumentów potrafi
> coś zdziałać?
Oddac fotel, odebrac kase i zajrzec tutaj: http://allmendinger.com.pl
--
Taryk
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów. - Stanisław Lem
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2007-10-05 21:04:42
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
> zajrzec tutaj: http://allmendinger.com.pl
http://allmendinger.com.pl/html/produkt.php?id=23&ty
p=76&projektant=&producent=&przeznaczenie=
ROTFL@Q
--
Japończyków gnębi szaleństwo. Coraz więcej młodych ludzi zamyka się
na kilka lat w swoich pokojach. Nie wychodzą z domu, nie rozmawiają
z nikim poza rodziną. Bywają groźni. To hikikomori - ludzie z szafy
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2007-10-06 08:13:41
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.On 2007-10-05 23:04:42 +0200, Czlowiek z szafy
<c...@a...pl> said:
> Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
>> zajrzec tutaj: http://allmendinger.com.pl
>
> http://allmendinger.com.pl/html/produkt.php?id=23&ty
p=76&projektant=&producent=&przeznaczenie=
ROTFL@Q
A
>
dokladniej, to o co Ci chodzi?
--
Taryk
Jeszcze nigdy w historii tak wielu nie zameczalo o tak wiele, tak nielicznych.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2007-10-06 08:46:31
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
> On 2007-10-05 23:04:42 +0200, Czlowiek z szafy
> <c...@a...pl> said:
>
>> Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
>>> zajrzec tutaj: http://allmendinger.com.pl
>>
>> http://allmendinger.com.pl/html/produkt.php?id=23&ty
p=76&projektant=&producent=&przeznaczenie=
>>
>
> ROTFL@Q
>
> A
>>
> dokladniej, to o co Ci chodzi?
dokładnie o to, ze zaczalem przegladac stronke szukajac fotela do biura
a znalazlem sie w kategori "nocniki" "modern style" ;)
--
Japończyków gnębi szaleństwo. Coraz więcej młodych ludzi zamyka się
na kilka lat w swoich pokojach. Nie wychodzą z domu, nie rozmawiają
z nikim poza rodziną. Bywają groźni. To hikikomori - ludzie z szafy
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2007-10-06 11:18:29
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.On 2007-10-06 10:46:31 +0200, Czlowiek z szafy
<c...@a...pl> said:
> dokładnie o to, ze zaczalem przegladac stronke szukajac fotela do biura
> a znalazlem sie w kategori "nocniki" "modern style" ;)
Aaaa.. Ja polecam krzesla Meda z Vitry. Uzywam takiego w domu i nie
zamienie na nic innego.
--
Taryk
Jeszcze nigdy w historii tak wielu nie zameczalo o tak wiele, tak nielicznych.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2007-10-06 11:26:26
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.Czlowiek z szafy myślał, myślał i wymyślił, że:
> Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
>> zajrzec tutaj: http://allmendinger.com.pl
> http://allmendinger.com.pl/html/produkt.php?id=23&ty
p=76&projektant=&producent=&przeznaczenie=
http://allmendinger.com.pl/html/zdjecia.php?id=ploof
%20fotel.jpg
--
Nie pisz do mnie, i tak nie sprawdzam tej poczty.
Yakhub
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2007-10-06 12:12:13
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
> On 2007-10-06 10:46:31 +0200, Czlowiek z szafy
> <c...@a...pl> said:
>
>> dokładnie o to, ze zaczalem przegladac stronke szukajac fotela do
>> biura a znalazlem sie w kategori "nocniki" "modern style" ;)
>
> Aaaa.. Ja polecam krzesla Meda z Vitry. Uzywam takiego w domu i nie
> zamienie na nic innego.
http://allmendinger.com.pl/html/produkt.php?id=337&t
yp=76&projektant=&producent=62&przeznaczenie=
:):):)
jestes teletubisiem? :)
--
Japończyków gnębi szaleństwo. Coraz więcej młodych ludzi zamyka się
na kilka lat w swoich pokojach. Nie wychodzą z domu, nie rozmawiają
z nikim poza rodziną. Bywają groźni. To hikikomori - ludzie z szafy
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2007-10-06 12:14:15
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.Użytkownik Yakhub napisał:
> Czlowiek z szafy myślał, myślał i wymyślił, że:
>> Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
>>> zajrzec tutaj: http://allmendinger.com.pl
>
>> http://allmendinger.com.pl/html/produkt.php?id=23&ty
p=76&projektant=&producent=&przeznaczenie=
>
> http://allmendinger.com.pl/html/zdjecia.php?id=ploof
%20fotel.jpg
nalot kosmicznych stołków?:)
--
Japończyków gnębi szaleństwo. Coraz więcej młodych ludzi zamyka się
na kilka lat w swoich pokojach. Nie wychodzą z domu, nie rozmawiają
z nikim poza rodziną. Bywają groźni. To hikikomori - ludzie z szafy
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2007-10-06 12:14:54
Temat: Re: [dlugie] Nowy Styl.. dymania klienta.Użytkownik Taryk Abu-Hassan napisał:
> zajrzec tutaj: http://allmendinger.com.pl
za moduł wyszukiwania to powinni webmastera za jaja powiesic nad
ogniskiem ;]
--
Japończyków gnębi szaleństwo. Coraz więcej młodych ludzi zamyka się
na kilka lat w swoich pokojach. Nie wychodzą z domu, nie rozmawiają
z nikim poza rodziną. Bywają groźni. To hikikomori - ludzie z szafy
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |