dlugie proste wlosy- modelowanie, utrwalanie - PILNE !!!

1. Data: 2005-10-14 10:49:49

Temat: dlugie proste wlosy- modelowanie, utrwalanie - PILNE !!!
Od: "Profil" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W przyszlym tyogdniu mam wazne spotkanie i chcialabym zrobic cos z wlosami.
Wlosy dlugie proste (do ramion) szatynka.
Chcialabym je jakos wymodelowac, podkrecic na grube walki.
Jest tylko problem bo moje wlosy sa proste jak druty i bardzo ciężko sie
podkrecaja.
Czym utrwalic taki skręt zeby wlosy jak najdluzej pozostaly wymodelowane i
po godzinie nie zrobily sie znowu proste.
Macie na to jakies sposoby pianki lakiery?
Jak modelowac takie wlosy?
Dziekuje serdecznie za odpowiedzi.
Pozdrawiam grupowiczki
Patrycja

1. Data: 2005-10-14 11:09:27

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil wrote:
> [...]
> po godzinie nie zrobily sie znowu proste.
> Macie na to jakies sposoby pianki lakiery?

nie wiem, czy bede pomocna - mam takie wlosy i moja metoda
to dobrze podciac i nie krecic. nie ma innego sposobu, moze
z wyjatkiem trwalej.
ze tez istnieja na swiecie ludzie, ktorzy
_prostuja_ sobie wlosy :)

-- kasica

1. Data: 2005-10-14 12:08:56

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Profil" wrote in message news:dio2gn$c23$1@atlantis.news.tpi.pl...
<...>
| Czym utrwalic taki skręt zeby wlosy jak najdluzej pozostaly wymodelowane i
| po godzinie nie zrobily sie znowu proste.
<...>

Na specialne okazje mam taką metodę: umyć, wysuszyć, nakręcić na papiloty z
pianką, odczekać (zazwyczaj zwyczajnie robie wieczorem i idę spać),
rozkręcic ostrożnie formując loki, spryskać delikatnie lakierem. Wyglądam
jak pudel, ale tak przygotowane włosy są dla mnie dobrą bazą do fryzury.
Włosy równiez mam długie (za łopatki) i nieposłuszne.

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-10-14 14:23:24

Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Włosy równiez mam długie (za łopatki) i nieposłuszne.
>
> Bożenka :)
> słoneczna miodzio dziewczyna

pff.. ja mam włosy za pośladki i chyba jeszcze bardziej nieposłuszne niż
wasze... ;)

1. Data: 2005-10-14 14:24:31

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Av" wrote in message news:diof1a$c8c$1@nemesis.news.tpi.pl...

| pff.. ja mam włosy za pośladki i chyba jeszcze bardziej nieposłuszne niż
| wasze... ;)

A dlaczego "pff.."?

1. Data: 2005-10-19 09:06:36

Od: "Agnieszka M." <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Profil <p...@o...pl> napisał(a):

> Jest tylko problem bo moje wlosy sa proste jak druty i bardzo ciężko sie
> podkrecaja.

Ja opisując moje włosy dodałabym jeszcze - grube, odporne na modelowanie i
i bardzo gęste. Radzę sobie z nimi w następujący sposób - na podsuszone
włosy nakładam piankę (Wella - maxymalne utrwalanie bodajże), modeluję je
najprymitywniejszą lokosuszarką i "dobijam" lakierem (też Wella i też
najmocniejszy jaki jest). Efekt takich zabiegów trzyma się dobre kilka
godzin, wieczorem i następnego dnia już trochę opadają, ale
ciągle "zachowują linię".

1. Data: 2005-10-25 13:08:18

Od: "Zbierska" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Doskonale cie rozumiem, mam taki sam problem.Proponuje abyś sprubowała sobie
zrobić trwałą, to na jakiś czas powinno pomoc:)
Jeśli modelowanie włosów sprawia ci trudności to może następnym razem jak
będziesz u fryzjera poproś o przeżedzenie włosów degażówkami!
Mi to pomaga.
Użytkownik "Agnieszka M." <s...@W...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dj52as$qjj$1@inews.gazeta.pl...

http://www.gazeta.pl/usenet/