do Dorrit, Kohola i innych - prosba

1. Data: 2002-09-23 20:42:08

Temat: do Dorrit, Kohola i innych - prosba
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Czy moglibyscie przyjrzec sie uwaznie poczynaniom
kogos takiego jak 'Slawek' na alt.pl.psychologia.milosc?

Wydaje mi sie ze ten gosc urzadza se jakies niezdrowe
'pranie mozgu' nastolatkom nieco nawet 'zachwyconym'
jego glebokimi 'naukami' obliczonymi na specyficzne
ksztaltowanie swiadomosci co do preferencji seksualnych:
(starsi, 'doswiadczeni' faceci z 'ogonami' dla mlodych
'niezuzytych' kobiet ktore intuicyjnie od urodzenia sa zdolne
do prawdziwej milosci, prosta psychika kobiet, skomplikowana
wymagajaca 'dojrzewania' <u 'miszcza' Slawka dojrzewanie
to synonim 'zaliczania' nowych kobiet/dziewczyn> i te sprawy).

Zamienilem z nim pare slow... To wyjatkowo dobry 'material'
dla psychologow.

Czarek
[zaniepokojony]
[albo przewrazliwiony]

1. Data: 2002-09-24 04:58:35

Temat: Re: do Dorrit, Kohola i innych - prosba
Od: "Iwona" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> [...]
> to synonim 'zaliczania' nowych kobiet/dziewczyn> i te sprawy).
>
> Zamienilem z nim pare slow... To wyjatkowo dobry 'material'

Czarek, bez rzesady! To ze facet ma takie a nie inne poglady to nie znaczy
ze jest jakis tego!Pisze madrze, wyslawia sie poprawnie, a ze niektorych
szokuje jego sposob myslenia to juz prywatny roblem ich samych. Bo jego
texty zmuszaja do zastanowienia. Moze ktos boi sie go zrozumiec?
:)
Bo ja zgadzam sie (prawie) w calosci z nim.
POzdrawiam
Ps: wypij sobie melise. To Cie uspokoi:)))

1. Data: 2002-09-24 07:13:21

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał(a):

> Czy moglibyscie przyjrzec sie uwaznie poczynaniom
> kogos takiego jak 'Slawek' na alt.pl.psychologia.milosc?

Zazdrosny?

1. Data: 2002-09-24 07:15:37

Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwona <1...@w...pl> napisał(a):

> Bo ja zgadzam sie (prawie) w calosci z nim.

Zgadzanie się z kims w całości oznaczac może tylko, ze jeszcze nie zaczełaś
myśleć. Prawie.

kis

1. Data: 2002-09-24 08:53:54

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <cbnet> osmielil sie napisac:

> jego glebokimi 'naukami' obliczonymi na specyficzne
> ksztaltowanie swiadomosci co do preferencji seksualnych:

przeciez nic w tym zlego
wolnosc jest swieta

--
tren R
gg #1290613

1. Data: 2002-09-24 09:28:42

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czarek
> [zaniepokojony]
> [albo przewrazliwiony]

Też jestem zaniepokojona. Albo przewrażliwiona.
Facet snuje te pseudonaukowe dywagacje, stając się guru (miłości? seksu?
dojrzałości?) dla "niedojrzałych" panienek. Obawiam się, że nic się nie da z
tym zrobić. Na tym forum chyba w ogóle tak na stałe nie ma nikogo rozsądnego
(jak Ty tam w ogóle trafiłeś, Czarku?), no chyba że wszyscy już go splonkowali.
Nic wartościowyego w tych jego wywodach nie ma, a nie przywykłam tak od razu
obrażać ludzi, więc wstrzymam swój jęzor. Ale pod stołem pięść mi się zaciska.

Pozdrawiam
kohol

1. Data: 2002-09-24 11:25:30

Temat: guru internetowy
Od: "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
> dojrzałości?) dla "niedojrzałych" panienek. Obawiam się, że nic się nie da

Kilka razy zetknałem się z problemem guru internetowych w formach ostrych. W
formach łagodniejszych problem jest masowy. Internet wydaję się idealnym
miejscem dla guru. Potrzeba bycia guru jest powszechna, tylko nie wszyscy
mają do tego odpowiednie kawalifikacje i nie wszyscy znajdują odpowiednie
miejsce do zajęcia pozycji guru.

Wydaje mi się że czystą formą potrzeby bycia góru jest zakładanie własnego
pokoju czatowego, udzielanie w nim oprawnień, wyróżnianie faworytów którzy
dobrze rozumieją słowa mistrza, pietnowanie heretyków. Podobne rzeczy można
robić na liście dyskusyjnej. Są tez guru agresorzy, którzy wchodza na cudze
podwórko, żeby wygryźć dotychczasowego guru, albo nadać hierarchie grupie z
sobą na czele oczywiście.

Idealnym kandydatem do roli guru jest osobnik o dobrym lub bardzo dobrym
intelekcie kontrolowanym przez instynkty. To daje mu szybkość reakcji i
niechwiejnośc poglądów. Taki ktoś powinien mieć niezłe wyczucie nastroju oraz
niedorozwój moralny i duchowy. Co oczywiście nie przeskadza żeby był
religijny. Może też być w miarę przyzwoity, gdyż intelekt podpowiada mu, że
to się opłaci. Z reguły może pochwalić się osiągnięciami, pozycją,
twórczością. Co to jest zalezy od wyznawców. Jeśli jest brutalny to jego
brutalnośc tez jest czarująca, w każdym razie dla wyznawców. Jednym słowem
czarujący psychopata.

Potrzebie bycia guru odpowiada potrzeba znalezienia guru. To tylko kwesta
czasu kiedu guru i jego wyznawcy znają się w sieci. Idealnym kandydatem do
roli wyznawcy jest ktoś o słabym lub średnim intelekcie kontrolowanym przez
emocje. Ktoś mylący nastroje z uczuciami, i gotów oddać wszystko za dobre
słowo guru. Powinien mieć nie rozwiązane podstawowe problemy, takie jak
problem uniezależnienia się od rodziców, znalezienia partnera i kierunku
rozwoju. Takich ludzi jest mnustwo, więc jest mnustwo roboty dla guru.

Najokropniejsze dla mnie w kontakcie z guru jest rozwlekłość jego mowy. Guru
powinien umieć mówic godzinami, a jego maile muszą być długie. Fanom guru
rozwlekłość nie przeszkadza, gdyż nie potrzebują dyskusji ale poczucia że w
ich duszy rozlega się śpiew guru. Dzięki temu oni też mają racje.

Walka z guru ma sens jesli chce się zając jego miejsce, to jest otoczyć
opieką jego owieczki i doprowadzić je do wyleczenia. Sami guru sa raczej
nieuleczalni.

Oto przemówiłem z głębi mej mądrości
A światło mej mowy oświeci moich wyznawców.
Dla niewiernych zaś pozostanie nieprzenikniona.

KKKIIISSS

1. Data: 2002-09-24 11:57:07

Temat: Re: guru internetowy
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Oto przemówiłem z głębi mej mądrości
> A światło mej mowy oświeci moich wyznawców.
> Dla niewiernych zaś pozostanie nieprzenikniona.

Cudne!
Padam do stóp!
:)

kohol

1. Data: 2002-09-24 12:11:14

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kis Smis" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Oto przemówiłem z głębi mej mądrości
> A światło mej mowy oświeci moich wyznawców.
> Dla niewiernych zaś pozostanie nieprzenikniona.
>
> KKKIIISSS

:))))))))) !!!!!!!!
Bravo !

E.

1. Data: 2002-09-24 12:14:47

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <Amnesiac> osmielil sie napisac:
> mógłbym
> podjąć się realizacji paru niecnych planów.

zacznij od przypowiesci o jamnikowatosci
;-))

--
tren R
gg #1290613