do Ewy(siostry Ani)

1. Data: 2002-03-02 12:29:52

Temat: do Ewy(siostry Ani)
Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem Ewuniu jak jest maslak po francusku.
Ale tak mi podladowalas tym woczkiem, że odszukalem dla Ciebie atlas grzybów po
francusku. Wybierasz nazwe np. lacinska i klikasz na muchomorka. Masz opis i
zdjecie, no i przede wszystkim nazwe fr.! Zwróc uwage, jesli Cie to w ogóle
dalej interesuje, ze człony rodzajowe nazw lacinskich (te pierwsze) mogą w tym
atlasie sie czasem różnić od np. wystepujacych w innych atlasach. Np. kozlarz
czerwony Leccinum aurantiacum jest w tym franc. atlasie jako Boletus
aurantiacus. Maslak sitarz Suillus bovinus jest jako Boletus bovinus (fr. Cepe
des bouviers). Byc może pozostałe maślaki podobnie jak prawdziwki mają w nazwie
franc. Cepe(s) i cos tam dalej...

http://www.efrance.fr/webatoll/requete.asp

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2002-03-02 12:55:20

Temat: Re: do Ewy(siostry Ani)
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<w...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
5...@n...onet.pl...
> [...]
Cepe
> des bouviers). Byc może pozostałe maślaki podobnie jak prawdziwki mają w

Oh, szalenie Ci dziekuje !
Zaraz sie zabiore za eksploracje tej bazy danych grzybowych. Lacina +
obrazki to wlasnie to czego potrzebuje !

Ewcia
(dzwieczna dozgonnie)

--
Niesz !

likier maraschino w sklepie on-line
kwas chlebowy/litewski-gdzie mozna sie go napic?
OT Bankiet u Kaliope w Krakowie - dłuuuuuugie
OT próba mikrofonu
kapusta, wloszczyzna, no i sledzie !