do Kabotynki

1. Data: 2001-05-09 18:34:24

Temat: do Kabotynki
Od: "gomez" <k...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze powinenem to napisac w odpowiedziach ale postanowilem to napisac na
glownym.
Pisze w zwiazku z postem "Chamówa". Moze do was zdziwi ale ja to rozumem.
Nie napisala dokladnie co ja "ugryzlo", ale pewnie cos nie do
pozazdroszczenia.
Wtedy nie ma sie gdzie wyzyc to najlepszym miejscem jest usenet.
A pewnie starsi "bylwalcy" pamietaja MOJ post pod tytulem
"LUDZIE!!! GOMEZ TU JEST!!!".

1. Data: 2001-05-09 20:53:00

Temat: Re: do Kabotynki
Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 9 May 2001, gomez wrote:

> Wiem ze powinenem to napisac w odpowiedziach ale postanowilem to napisac na
> glownym.

Co to znaczy "napisać na głównym"? Może na dworcu? ;)

> Pisze w zwiazku z postem "Chamówa". Moze do was zdziwi ale ja to rozumem.

Ja też rozumem :) Nie uczuciami.

> A pewnie starsi "bylwalcy" pamietaja MOJ post pod tytulem
> "LUDZIE!!! GOMEZ TU JEST!!!".

Ćwiczyłeś płuca? :)

--
GSN MSPANCnie

1. Data: 2001-05-10 04:21:57

Od: Nina Mazur Miller <n...@p...ninka.net> szukaj wiadomości tego autora

"gomez" <k...@f...net.pl> writes:

> [...]
> Pisze w zwiazku z postem "Chamówa". Moze do was zdziwi ale ja to rozumem.
> Nie napisala dokladnie co ja "ugryzlo", ale pewnie cos nie do

Tylko ze imc panna(pan?) tytulujaca sie kabotynka to nikt inny jak
szanowna Ania Lipek w kolejnym wcieleniu. Poszukaj sobie poprednich
watkow ktore ona zaczynala.. srednio ma takie wybuchy z raz na
miesiac... niestety dyskutowac sie z nia nie daje wcale.

Poczytaj archiwum, bedziesz wiedzial dlaczego.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-05-10 05:28:32

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nina do "gomez" napisala:

(...)
> Poczytaj archiwum, bedziesz wiedzial dlaczego.

A ja tylko dodam kierując te trzy grosze nie do Niny (o czym ona wie) ale do
wszystkich nowych i niedoświadczonych (o czym oni mogą nie wiedzieć), że
zjawisko pod tytułem AL ma swoją głęboką historię i dzięki takim właśnie
niedoświadczonym zwierzątkom pasącym się na łąkach grupy pl.SCI.psychologia
jak (tu wymienię z imienia): Sebastian, Colin, Vesemir, Alberich, AlekZandroff,
czy Bunia, jak również, choć najbardziej rozsądnie, GSN, do którego podpiął
się KryptOlOg;), dzięki nim wszystkim proceder uprawiany od roku przez
zawsze pietnastoletniego Anonymusa Levitantusa (Anię Lipek, Dadaja, Kirę...
i poprzez wiele poślednich do Kabotynki), dzięki Wam właśnie szanowni młodzi
WIELBICIELE CYTATÓW - zjawisko to zawsze może tutaj wracać licząc na
żywe zainteresowanie własną osobą i swoimi niezmiennymi, fekalnymi problemami.
Nie muszę juz chyba tłumaczyć co to znaczy "konsternacja pastwiska" bo kazdy
to widzi na własne OkO. Nie muszę też dodawać że AL to zasłużony grupowicz
gdyż naprawdę mało komu udaje sie tak szybko przemieniać całe forum
w obs... markane koprolaliami pastwisko.
Bawcie sie więc dalej spokojnie próbując zrozumieć na czym OvO zjawisko
polega, ale jeżeli ktoś ma ochotę dowiedzieć sie tego prędzej, na skróty
(a szukanie wszystkich perełek AL w archiwum grupy jest dla wielu zbyt
pracochłonne), służę uprzejmie własną Kryptą, gdzie wśród papierzysk
róznorakich znajdują sie i takie:

---
11-11-00
> Poklnelam sobie ostatnio, wiec i poklne dzisiaj, bo sobie tak mysle, ze nic
> lepszego na stres nie ma niz porzadne poprzeklinanie sobie.
To zależy gdzie się leży. Jeśli w gnoju to rzeczywiście nie ma innego wyjścia no
bo i skąd. I wchodzi toto takie na parkiet przedszkola, na dywan, i brudzi,
smrodzi, a inne dzieciątka podrzucają te PIŁECZKI GNOJNE radośnie,
z uśmiechem od ucha do ucha...
Chyba trzeba będzie zrobić specjalną listę wielbicieli przedszkola i gnoju i co
jakiś czas ją uaktualniać - może to coś da?
---
12-11-00
A wiesz dlaczemu tak smialo sie wypowiadam? Bo nie pisze ze swojego kompa
ha, ha :-))))))))). Ja jestem niezniszczalna!!! Zreszta moze i zniszczalna, ale
przeciez
jestem grzeczna, wiec na co mnie straszysz? Zazdroscisz mi i tyle.
Ania
---
30-03-01
Dobra ch...!!!!!!!!!
Jesteście k[...] wszyscy do cholery poj[.....], tak jak wszystkie inne
j[.....]staruchy!!!!!
J[.....] się k[....] na ryje zj[.....] wujkoj[....]!!!!! Wk[........]mnie
k[....]!!!!!!!!!!!
Kabotynka
---
17-08-00
Hej frajerzy!
Mieliście zaszczyt gościć na swojej nudnej i totalnie kiepawej liście
dyskusyjnej niesamowitą osobowość polskiego internetu, niestety nie
potrafiliście podjąć z nią dialogu na poziomie dlatego odeszła. /.../
Główny adwokat Ani Lipek do spraw jełopów.
Starszy śledczy w spraw prześladowań 15 letnich dziewczynek.
Obrońca wdów i sierot.
Dadaj... albo zresztą nazywajta mnie jak chceta, mnie nie ma, jest tylko
ANIA!!!
PS. K[....] muszę to powiedzieć, wszelki odzew na ten post jest zbyteczny
i pozbawiony sensu bo mnie tu nie ma i nigdy nie bylo.
---
11-08-00
A dla ciebie Aniu jest tylko jedna rada - nauczyć się kultury jaka obowiazuje mimo
wszystko na tej grupie. Wówczas każdy z tobą chętnie pogada o twoich problemach.
===
kryptOlOg

1. Data: 2001-05-10 07:56:26

Od: "Kabotynka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pisze w zwiazku z postem "Chamówa". Moze to was zdziwi ale ja to rozumem.

Jeden normalny się znalazł :o))))))))))))

> Nie napisala dokladnie co ja "ugryzlo", ale pewnie cos nie do
> pozazdroszczenia.

No właśnie!!!!!!!! Stało się coś tak okropnego....... że aż płakać mi się
chciało :-(((((. A Wy mnie tak traktujecie. Wstydźcie się!!!!!!

> Wtedy nie ma sie gdzie wyzyc to najlepszym miejscem jest usenet.

Oczywiście...... od razu pomyślałam se o tej grupie dyskusyjnej.....
przecież Wy jesteście tak tolerancyjni........ ;-((((

> A pewnie starsi "bylwalcy" pamietaja MOJ post pod tytulem
> "LUDZIE!!! GOMEZ TU JEST!!!".

Ja nie pamietam ;). Ale to pewnie dlatego, że przez pewien czas mnie tu nie
było.
Kabotynka

1. Data: 2001-05-10 08:04:09

Od: "Kabotynka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko ze imc panna(pan?) tytulujaca sie kabotynka to nikt inny jak
> szanowna Ania Lipek w kolejnym wcieleniu.

Oczywiście. A co - nie wiedziałaś? Nawet chyba pisałam posta, że od teraz
jestem Kabotynką........

> Poszukaj sobie poprednich
> watkow ktore ona zaczynala.. srednio ma takie wybuchy z raz na
> miesiac... niestety dyskutowac sie z nia nie daje wcale.

To jest kłamstwo...... Takie wybuchy występują u mnie nieregularnie, więc
nie mozna powiedzieć, że średnio raz na miesiąc. Zależy wszystko od mojego
stanu psychicznego. Ostatnio wyżywam się w inny sposób..... włażę na różne
chaty, zaczynam bluzgać i wszędzie dostaję bany, albo tak wszystkich
wkurzam, że i bez bluzgania mnie wyrzucają. W następnej kolejności zmieniam
sobie IP, wykasowywuję cookies i jestem znowu...... aż dopóki mi nie
przejdzie. Potem jestem już spokojniejsza. Jednak tym razem byłam tak
wściekła, że musiałam tu się wyżyć, bo gdy tu przeklinam to naprawdę mi to
pomaga.
Kabotynka

1. Data: 2001-05-10 09:18:07

Od: "loggy" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ... z Gormenghast <p...@p...promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ddeko$jvt$...@n...tpi.pl...
(...)
> [...]
> WIELBICIELE CYTATÓW - zjawisko to zawsze może tutaj wracać licząc na
> żywe zainteresowanie własną osobą i swoimi niezmiennymi, fekalnymi

Ok - rozumiem co chcesz powiedziec, ale co jesli dziewczyna naprawde ma
problem?
Np. wiesz ojciec ja molestuje albo matka...
Czy to by nie usprawiedliwialo jej zachowania?
Nie moze powiedziec co ja boli, nie moze ojca podkablowac, ale zlosc w niej
siedzi - potem wpada tu i kur%ami rzuca.
Choć z drugiej strony zachowanie standardów pisowni (duze litary, ogonki
itd.) moze byc powaznym argumentem do odrzucenia mojej teorii.

Pozdro.
Loggy

1. Data: 2001-05-10 11:21:15

Od: "thenaturat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>zawsze pietnastoletniego Anonymusa Levitantusa (Anię Lipek, Dadaja, Kirę...
>i poprzez wiele poślednich do Kabotynki),

Zauwaze tylko, ze Ania nie ukrywala sie pod pseudo Dadaj. I ten jeden cytat
kryptOlOga jest nietrafiony.
Dziwie sie, ze niektorzy nie potrafia zauwazyc, czy przyjac do wiadomosci,
ze Ania to nie zaden troll.
No i ma juz 16 lat. :)

Pawel

1. Data: 2001-05-10 11:54:18

Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 May 2001, thenaturat wrote:

> Dziwie sie, ze niektorzy nie potrafia zauwazyc, czy przyjac do wiadomosci,
> ze Ania to nie zaden troll.

Troll czy nie troll, tak się nie powinna zachowywać. Nawet jeśli jest to
jakaś kompulsja.

> No i ma juz 16 lat. :)

_Dopiero_.

--
GSN

1. Data: 2001-05-10 14:28:28

Od: "Vesemir" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> watkow ktore ona zaczynala.. srednio ma takie wybuchy z raz na
> miesiac... niestety dyskutowac sie z nia nie daje wcale.

Odkrycie:>

Ves

Psychologia Zarządzania !
jak reagowac na chamstwo