do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych w sprawie kraziezy programu

1. Data: 2003-10-18 20:57:35

Temat: Re: do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych
Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, przepraszam za posty nie na temat
mysle ze czas juz skonczyc z tym

pozdr

1. Data: 2003-10-20 07:27:34

Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iris" <i...@g...pl> skrev i meddelandet
news:bms1ok$7p2$1@kujawiak.man.lodz.pl...

> No coz, wobec tego teraz ja przepraszam za to, ze chce
> zgody, ze chce czytac posty merytoryczne i na temat,
> zamiast klotni i docinkow w co drugim watku.
> Przepraszam Ciebie i wszystkich skorych do klotni sie
> za to, ze moje pojecie slowa "dyskusja" oznacza
> spokojna polemike, w atmosferze poszanowania cudzych,
> nawet skrajnie odmiennych, pogladow.
> Na szczescie na tej grupie wypowiada sie wiele
> sympatycznych, zyczliwych innym osob.

Nino-Iris,
z duzymi wyrazami szacunku pozdrawiam wyjatkowo cieplo :-)
Magda,
nieustannie marzaca o merytorycznych i przyjaznych grupach :-)

1. Data: 2003-10-20 10:42:24

Temat: Re: do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych w sprawie kraziezy programu
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Oct 2003 12:02:49 +0200, Nicki wrote:

> pisze posta po to zeby osobty jaki Lia czy Isia i inne jeszczek torym zachce
> sie mnie oskarazac i wyzywac od zlodziejek to przeczytaly i zastanowily sie
> czy maja prawo

Jestes histeryczka, co uniemzoliwia dyskusje z TOba.

Dodam tylko, ze nie napisalam, ze jestes zlodziejka,
ale ze mozesz sie tak nazwac po tym jak sciagniesz ten program.

Ty napisalas, ze sciagniesz program,
a ja odpowiedzialam:
"A potem (...) powiedz sobie, ze jestes zlodziejka".

Nie mam nic wiecej do dodania,
nie mam Cie za co przepraszac,
i nie mam ochoty tłumaczenia juz czegokolwiek histeryczce, ktora ma
problemy z logika.

EOT
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154