[do Lii i nie tylko :) ] Maseczki Frimanna :D

1. Data: 2005-09-23 09:12:47

Temat: Re: [do Lii i nie tylko :) ] Maseczki Frimanna :D
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

> Byłabym ostrożna. To jedno z najgorszych świństw jakim mi się udało
> posmarować, po tygodniu używania, tak mnie obsypało, że sama siebie nie
> poznawałam w lusterku.
[...]

makabra. co czlowiek to reakcja, bo mnie nie zrobil nic zupelnie,
nawet mnie nie szczypal przy nakladaniu (potem troche zaczal).
a cera mi sie zdecydowanie i widocznie poprawila, wrecz boje sie
go odstawic, zeby nie wrocila do poprzedniego stanu.

-- kasica

1. Data: 2005-09-23 09:20:45

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak reagowałaś na kwasy innych firm?

Całkiem dobrze. Effaklar LRP bardzo dobrze (z tego co kojarzę on ma kwasy
BHA, a Diacneal AHA, ale reszta nie wiem jakie ma), żadnego wysypu
kontrolnego na początku, tylko coraz lepiej i lepiej, NormaDerm Vichy bardzo
dobrze, wręcz rewelacyjnie ( cos chyba w nim zmienili, bo dość sceptycznie
sięgnęłam po próbki i okazało się to strzałem w 10tkę.) Clenace - K Avene ,
Coś tam kiedyś Neutrogeny z kwasami, Lysanel - tez bez problemu.

Bardzo odchorowałam zetknięcie z Clinikiem 3 step, ale jakoś już nie
kojarzę, czy tam są w ogóle kwasy, czy alkohol

> A wysypu naprawde bym nie chciała, bo ostatnio udało mi się osiągnąc
> prawie
> idealna gładkośc.

To jednak przetestuj - może na skroni? Lepiej mieć jedną, dwie
niespodzianki w jakimś dyskretnym miejscu niż dziesięć po całej twarzy.

--
Edyta Czyż
... a tych pieprzonych materialistów rozstrzelamy.
... i zabierzemy im ich pieniądze.
/// /// z cyklu: nieopatrzne wyznania idealisty \\\ \\\

1. Data: 2005-09-23 09:25:13

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-23 11:20:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> [...]
> sięgnęłam po próbki i okazało się to strzałem w 10tkę.) Clenace - K Avene ,
> Coś tam kiedyś Neutrogeny z kwasami, Lysanel - tez bez problemu.

Oooo, widzisz - ja miałam Cleanace - K Avene miałam.
Tak generalnie skoro jest tyle róznych preparatów z kwasami, i już wiem, że
po 3 z Twojej listy nie miałam problemów, to nie bede ryzykowac tego
Diacnealu. Pewnie ze stresu, że coś może się stac, by mnei obsypało ;)

> Bardzo odchorowałam zetknięcie z Clinikiem 3 step, ale jakoś już nie
> kojarzę, czy tam są w ogóle kwasy, czy alkohol

Jeden z toników ma kwasy, te słabsze tylko alkohol.

> To jednak przetestuj - może na skroni? Lepiej mieć jedną, dwie
> niespodzianki w jakimś dyskretnym miejscu niż dziesięć po całej twarzy.

Na skroni i tak mnie nie wysypie. U mnie jak coś się dzieje to tylko na
nosie i jego okolicach.
Dzięki za ostrzeżenie.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

1. Data: 2005-09-23 09:39:43

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> makabra. co czlowiek to reakcja, bo mnie nie zrobil nic zupelnie,
> nawet mnie nie szczypal przy nakladaniu (potem troche zaczal).

Właśnie zerknęłam do googla i juz na wstępie się okazało, ze moje problemy
po Diacnealu nie były jakieś odosobnione, sporo osób skarżyło się na podobne
po jego używaniu.
szkoda że nie sprawdziłam w googlach, zanim się nie zaczęłam tym smarować,
może bym zrobiła jak teraz Lii radzę, a nie od razu cały dziób. :/

--
Edyta Czyż

1. Data: 2005-09-24 06:33:36

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś tak mało. Albo 29 albo 39 zł, już nie pamiętam dokładnie.

29.
Kupiłam. Na razie mogę powiedzieć, że treściwy i że ma bardzo przyjemny,
delikanty zapach. Jeśli mi zlikwiduje zmarchy, spodziewaj się kwiatów;)

Kaśka

1. Data: 2005-09-24 07:32:53

Od: Martusia <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 29.
> Kupiłam. Na razie mogę powiedzieć, że treściwy i że ma bardzo przyjemny,
> delikanty zapach. Jeśli mi zlikwiduje zmarchy, spodziewaj się kwiatów;)

moglabys znalezc link z tym kremem bo nie wiem o ktory chodzi a
tez zastanawiam sie nad kupnem...

Marta

1. Data: 2005-09-24 15:36:28

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Całkiem dobrze.

a na retinol i jego pochodne? moze Twoja cera
nie lubi sie z retinolem (retinaldehydem w tym
przypadku). ja wlasnie glownie ze wzgledu na
retinaldehyd kupilam ten krem, kwas glikolowy
traktuje jako bonus :)

-- kasica

KRAKOW-KATOWICE - lack/lateks na metry - gdzie?
opryszczka, znacie jakies dobre sposoby?
Fryzjer
Sklerotycznie - może ktoś skojarzy
Joanna Naturia Kolor