do Lublinianek

1. Data: 2003-07-21 17:15:50

Temat: do Lublinianek
Od: "Ewik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie krzyżówki z Lublina, proszę pomóżcie napalonej na kwiatki
ze strony Pasja / kwiaty w koszyczku i fioletowe/.Pisałam do właściciela ,
który podpowiedział to rozwiązanie.
Proszę jak macie do tych wzorków schematy podrzućcie.
Dzięki:)))))))
Ewik (Wrocław)

1. Data: 2003-07-23 09:04:04

Temat: Re: do Lublinianek
Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewik <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> który podpowiedział to rozwiązanie.
> Proszę jak macie do tych wzorków schematy podrzućcie.

Chętnie Ci pomogę, ale:
1. nie wiem o jaka strone chodzi bo ostatnio mnie trochę nie było i nie
miałam dostępu do internetu:(, a przez to narobiłam sobie zległości
2.teraz mnie nie ma w Lublinie,dopiero za bede gdzies za dwa tygodnie, a tam
zostały moje SKARBY

Agnieszka-misia31

do Ciotki Paszczaka
mała galeria