do chirurgów: "złota maść"

1. Data: 2005-04-20 19:16:45

Temat: do chirurgów: "złota maść"
Od: bob <b...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

witam
Chirurg przepisał mi tzw. "złotą maść", podobno przyspiesza ona gojenie
ran. Jaki jest jej skład? Chyba jest w niej lanolina a przynajmniej ta
maść podobnie śmierdzi:) Dlaczego nie można jej kupić w aptece tylko
mieaszają ją na receptę? Hmm, chyba sie szybko psuje bo kazał mi schować
do lodóki? :)

2. Data: 2005-04-21 04:28:37

Temat: Re: do chirurgów: "złota maść"
Od: Procki <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bob wrote:

> [...]
> maść podobnie śmierdzi:) Dlaczego nie można jej kupić w aptece tylko
> mieaszają ją na receptę? Hmm, chyba sie szybko psuje bo kazał mi schować

Czy przypadkiem chodzi Ci o coś takiego?
http://www.luskiewnik.gower.pl/aurum.htm

Procki

Pytanie - Brodawczak
Posiew moczu po południu
Piekący język
z czego temperatura
Fotograficzny atlas anatomii człowieka ,Autor Yokochi Chihiro - kupie - wersje nieokrojona