do moderatora grupy

1. Data: 2001-10-17 19:17:42

Temat: do moderatora grupy
Od: "Lineczka" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli to mozliwe to prosze, zeby posty osobnika: akozdrew nie pojawialy sie
na liscie.
Jezeli to nie jest mozliwe, to sama cos wymysle, zeby na moim kompie sie nie
pojawialy.
Pozdrawiam
Lineczka

1. Data: 2001-10-18 09:11:02

Temat: Re: do moderatora grupy
Od: "Anka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja sobie zablokowalam nadawce i automatycznie usuwa, ale zdolna jestem.

Anka Sekulska

1. Data: 2001-10-18 09:20:06

Od: "Anula" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moderator<m...@p...onet.pl> napisał:
(...)
> Akozdrew reprezentuje na tej grupie nieliczne grono konstruktywnej krytki
> niestety jest jak i ja płci męskiej (tj smieszą nas podobne rzeczy), więc
> zapomnij!

Konstruktywnie można krytykować coś, o czym ma się jakiekolwiek pojęcie.
Konstruktywne, tzn. wnoszące coś nowego, rozwiązujące problem, zresztą
zajrzyj proszę do słownika. Nic takiego nie zauważyłam w postach tego
osobnika. Czy wulgaryzm jest sposobem na dyskusję? Rozumiem, że to właśnie
popierasz? Poza tym nie generalizuj, nie wszystkich mężczyzn "śmieszą
podobne rzeczy".

> Poza tym jego postom nie można nic zarzucić.

czyżby????

> Abyście jednak także mogły napawać się wątkiem o braku nici
> (Hihihihi) polecam go przeczytać jeszcze raz.

Widzisz, słonko, to już wynika z niezrozumienia problemu przez Ciebie.
Wyobraź sobie więc, że skutecznie odcięto Cię od Twojego ulubionego
komputera (czy_od_czego_innego_co_nałogowo_używasz/uwielbiasz) na jakiś
czas. Zresztą nie chcę dłużej ciągnąć tematu. Jeśli grupa nie jest
odpowiednia dla Ciebie i tego tam pana, wystarczy tu nie zaglądać i nie
czytać, a tym bardziej nie odpowiadać (rozumiem, że tym razem zostałeś
wywołany do odpowiedzi). Grup są setki, każdy może znaleźć coś dla siebie.

Nie pozdrawiam, Anula

1. Data: 2001-10-18 09:24:39

Od: Ewa Pawelec <e...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lineczka <l...@p...onet.pl> wrote:
> Jezeli to mozliwe to prosze, zeby posty osobnika: akozdrew nie pojawialy sie
> na liscie.

Ta grupa (jak na razie) nie jest moderowana, więc nie dajcie się trollić.
Praktycznie każdy czytnik ma mozliwośc zablokowania autora - korzystajcie
z tego.

EwaP HF FH

--
Ewa Pawelec, Zakład Fizyki Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

do akozdrew
Pomocy
Re: strona
Dorwalam zeszyt z kotami !!!!